۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۵۳۷۱۲
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

انقلاب اسلامی هدیه خداوند برای ملت است

حجت الاسلام تقوایی گفت: پیشرفت ها علمی جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال عمر پر برکت انقلاب بر احدی پوشیده نیست و امروز ایران به عنوان یکی از قدرت های خاورمیانه شناخته می شود که همه از برکات انقلاب است.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی هدیه خداوند  برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

وی افزود: در طول دوران مبارزات علیه رژیم فاسد و ظالم شاهنشاهی علما و روحانیان ستم ها و رنج هایی زیادی متحمل شدند ولی با روحیه انقلابی در مقابل آن همه ظلم و جور ایستادگی کردند.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: در آن زمان نظام سلطه کاری کرده بود که دین و حکومت دینی را فاقد صلاحیت برای اداره حکومت ها نشان دهد و نسخه نجات بخش بشری را در پیروی از غرب و شرق معرفی کرده بود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: امام خمینی(ره) با بصیرت افزایی و تبیین نقشه های مستکبران و اثبات عدم استقلال محمدرضا پهلوی سبب شد تا مردم انقلابی بپا خواسته و در مقابل این همه فساد و ظلم ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز با گذشت ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی به دنیا ثابت شد که نه تنها حکومت اسلامی قادر به اداره کشور خواهد بود بلکه تنها نسخه نجات بخش بشری و استقلال طلبی تنها زندگی ر زیر پرچم توحیدی اسلام و حکومت اسلامی است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه جریان نفوذ در حوزه علمیه بسیار جدی است، گفت: جریان نفوذ امروز سعی در القای جدایی دین از سیاست را دارد و در حال ترویج این تفکر است که نظام اسلامی قادر به حل مشکلات کشور نیست.

حجت الاسلام تقوایی در پایان تاکید کرد: پیشرفت ها علمی جمهوری اسلامی در طول این ۴۰ سال بر احدی پوشیده نیست و امروز ایران به عنوان یکی از قدرت های خاورمیانه شناخته می شود که همه از برکات انقلاب است./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات