۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۶۶۴۷۴
حجت الاسلام حیات الغیب:

مراسم سالروز رحلت امام راحل در ۱۸ نقطه شهری و روستایی لرستان برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم رحلت امام راحل در استان و با حضور مبلغان خبر داد و گفت: این مراسم در ۱۸ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می شود.
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ویژه برنامه های مراسم رحلت امام راحل در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ره) در ۱۸ نقطه شهری و روستایی لرستان افزود: این مراسم با حضور مبلغان اعزامی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به تداخل ماه مبارک رمضان با ایام رحلت امام راحل خاطرنشان کرد: در این راستااعزام به حرم مطهر امام راحل صورت نمی گیرد و مراسم رحلت در استان ها برگزار می شود.

وی هدف از اعزام مبلغان و برگزاری مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ع) را تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حضور مبلغان اعزامی در مساجد، حسینیه‌ها و هیأت های مذهبی در مناطق شهری و روستایی عنوان کرد: حضور مبلغان در تبیین اندیشه‌های والای عرفانی، سیاسی و شخصیت علمی حضرت امام خمینی(ره) ضروری است.

مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد میزبان مراسم سالروز رحلت امام راحل

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه مراسم ویژه سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۱۴ خرداد ماه جاری در مدرسه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار می شود، ادامه داد: سخنران این مراسم  محسن رضایی است.

مسابقات کتابخوانی وصیت‌نامه حضرت امام راحل برگزار می شود

حجت‌الاسلام حیات‌الغیب از برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات کتابخوانی با محوریت جوانان و با هدف تبیین آرمان ها و اندیشه های امام خمینی(ره) بین نسل جوان برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد یادآور شد: مسابقات فرهنگی کتابخوانی با محوریت وصیت نامه امام راحل با تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان لرستان برگزار می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات