۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۵۶۷۳۷۰

پیاده روی آیت الله وحید خراسانی در سالروز شهادت مولای متقیان

همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امیرمؤمنان علی(ع) حضرت آیت الله وحید خراسانی همگام با مردم و روحانیان در دسته عزاداری مولای متقیان پیاده روی کرد.
دسته عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور حضرت آیت الله وحید خراسانی پیاده روی آیت الله وحید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امیرمؤمنان علی(ع)  حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی به همراه علما، روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم برای عزاداری این سالروز پیاده روی کردند. 

براساس این گزارش، حضرت آیت‌الله وحید خراسانی امسال نیز طبق سنوات گذشته همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع) همگام با دسته عزاداری امیرالمؤمنین(ع) پیاده روی کرد.

این مرجع تقلید از درب دفتر خود واقع در خیابان صفاییه تا حرم حضرت معصومه(س) پیاده روی کرده و این مصیبت وارده را به بانوی کرامت تسلیت گفت. 

در طول مسیرنیز مردم خداجو و محبان اهل‌بیت(ع) با مداحی و عزاداری پرشور خود ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین علی(ع) محضر امام زمان(عج)، حزن و اندوه خود را از این مصیبت وارده نشان دادند.

گفتنی است، در پایان مراسم پیاده روی نیز حضرت آیت الله وحید خراسانی به همراه سینه زنان و محبان امیرمؤمنان(ع) در جوار حرم حضرت معصومه(س) به عزاداری و سوگواری برای شهادت ایشان پرداختند.

 شایان ذکر است، سنت حسنه پیاده روی در سالروز شهادت اهل‌بیت(ع) برای عرض تسلیت محضر امام زمان(عج) و حضرت معصومه(س) از سوی مراجع تقلید برگزار می‌شود./۸۴۱/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات