۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۶۸۳۹۸

نماینده ولی فقیه در سپاه با امام جمعه تبریز دیدار کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به تبریز با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار حاجی صادقی با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز امروز در دیدار نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان این‌که وحدت، انسجام و یکدلی میان تمام رده‌های سپاه عاشورا وجود دارد، اظهار داشت: سپاه عاشورا و قرارگاه عملیات ارتباط نزدیک و تعامل گسترده‌ای دارند.

وی حضور سردار خرم در فرماندهی سپاه عاشورای استان را مایه همدلی، صفا، وحدت، وفاق و صمیمت میان نیروهای مسلح مستقر در استان دانست و گفت: سردار خرم ویژگی‌هایی دارد که منجر شده تا شاهد همدلی بیشتر در بین مسؤولان استان و سپاه و در رده‌های مختلف باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: از روزی که به عنوان امام جمعه مردم شریف تبریز در استان مستقر شده‌ام، بیشترین حضورم در برنامه‌های سپاه، بسیج و دانشجویان دانشگاه بوده است، بنده به همه شهرستان‌ها به جز یک شهرستان رفته‌ام که البته به آن شهرستان نیز غیررسمی رفته بودم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در سخنانی با اشاره به نقش مردم آذربایجان و تبریز در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: لشکر همیشه پیروز عاشورا و استان آذربایجان‌شرقی برای هر رزمنده‌ای خاطرات دوران دفاع مقدس را تداعی می کند.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب آذربایجان را سر ایران معرفی کرده است، گفت: پیشتازی مردم آذربایجان در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ارزشی بر کسی پوشیده نیست، امیدواریم با تلاش امام جمعه تبریز و منش عملی و مردمی این عالم وارسته، وحدت و انسجام استان بیش از این نیز باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به جریان‌سازی رفتارها و سبک زندگی امام جمعه تبریز در سراسر کشور تصریح کرد: این رفتار سبب شده که نیروهای ولایی و انقلابی با روحیه مضاعف به میدان بیایند. بنده در  جلسه‌ای که مقام معظم رهبری با روحانیان داشتند، توصیه‌هایی فرمودند که به حق آقای آل‌هاشم بیشترین عمل به نصایح رهبری را دارند.

وی امام جمعه تبریز را نمونه بارز یک مسؤول انقلابی مدنظر رهبری دانست و گفت: یکی از اهداف دشمن این است که امت باشد ولی ولایت نباشد، چراکه معتقدند امت بی‌ولایت خطری ندارد، هدف دیگر بدخواهان نظام این است که امام باشد ولی امتی نداشته باشد چراکه دشمن می‌داند امام بدون امت، هیچ اقتداری ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با تأکید بر این‌که ارتباط میان امت با ولایت ناگسستی است، خاطرنشان کرد: اقدامات مردمی امام جمعه تبریز یک روحیه جدید و سرفصلی نو برای کشور شده است به گونه‌ای که خیلی‌ها با رغبت این رویه مردمی را ادامه می دهند و کار آقای آل‌هاشم را تحسین می کنند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات