۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۷۱۶۲۰
اواخر مردادماه جاری صورت می گیرد؛

برگزاری اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران کشور به میزبانی قم

محمدی زاده به برگزاری اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران کشور به میزبانی قم خبر داد و گفت: این اجلاس سراسری اواخر مردادماه سال جاری با هدف تشریح مهمترین اولویت ها و تبیین خط مشی آینده مدارس علمیه خواهران برگزار می شود.
معاون مالی و اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، غلامحسین محمدی زاده، معاون مالی و اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، پیش از ظهر امروز در جمع مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، خدمت در این مجموعه دینی را لطف الهی بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه به تازگی در این منصب قرار گرفته ام، بازدید از استانها را جهت شناسایی کمبودها و مشکلات و آشنایی با وضعیت مدارس علمیه در دستور کار قرار داده ایم که حضور در استان چهارمحال و بختیاری نیز در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه رشد این استان در عرصه حوزه های علمیه خواهران قابل قبول و رضایت بخش است، اظهار کرد: به یقین نبض امور فرهنگ در حوزه های علمیه است؛ باید قدر این مجموعه را بدانیم و با همه توان برای رشد و پویایی آن وارد میدان عمل شویم.

محمدی زاده با تأکید بر اینکه خدمت به فرهنگ با حمایت از حوزه های علمیه محقق می شود، افزود: فرهنگ مردم باید دینی شود که در این بین همه مسؤول هستیم؛ توجه به رشد فکری و معنوی افراد جامعه مهمترین اولویت حوزه های علمیه خواهران است.

معاون مالی و اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه هویت ما شخصیت فرهنگی است و همه کارها باید در این راستا انجام شود، ابراز کرد: نقش حوزه های علمیه خواهران در کاهش آسیبهای اجتماعی و کاهش مهاجرت به شهرها اساسی و کاربردی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه رسیدگی به امور رفاهی، علمی، اعتقادی، اخلاقی و خاناوده طلاب یکی از مهمترین رسالت های حوزه های علمیه خواهران است، خاطرنشان کرد: باید اثرگذاری طلاب در همه عرصه ها ملموس و مشهود باشد که این نیازمند حمایت جانبه از آنها است.

وی مدرسه محوری را مهمترین اولویت حوزه های علمیه خواهران در سال جاری بیان کرد و ادامه داد: باید تمام امور در مدرسه و با محوریت خود طلاب صورت گیرد.

محمدی زاده در پایان به برگزاری اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران کشور به میزبانی قم خبر داد و گفت: این اجلاس سراسری اواخر مردادماه سال جاری با هدف تشریح مهمترین اولویت ها و تبیین خط مشی آینده مدارس علمیه خواهران برگزار می شود./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات