۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۷۲۱۰۱
ویژه طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری؛

دوره تربیت مربی تسهیل گری در زمینه کاهش خشونت اجتماعی در شهرکرد برگزار می شود

اسکندری به برگزاری دوره تربیت مربی تسهیل گری در زمینه کاهش خشونت اجتماعی در شهرکرد اشاره کرد و گفت: این دوره ویژه ۲۰ نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه استان با همکاری سازمان تبلیغات و معاونت جرم دادگستری استان برگزار می شود.
آسیبهای اجتماعی

فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اوقات فراغت تابستان، استفاده از فرصت های این ایام در راستای مهارت افزایی طلاب را ضروری دانست و گفت: به یقین برگزاری دوره های مختلف آموزشی نقش مهمی در مهارت افزایی طلاب خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در همه مدارس علمیه خواهران این استان در فصل تابستان و در بازه های زمانی مختلف دوره های آموزشی تربیت مربی ویژه طلاب خواهر همان مدارس برگزار می شود، افزود: این دوره ها متناسب با نیازهای روز جامعه با محوریت نماز، خانواده، کودکان و احکام برگزار می شود.

خانم اسکندری همچنین به برگزاری دوره های نمازشناسی در مدارس علمیه فاطمیه(س) شهرکرد و حضرت زهرا(س) بروجن در هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: این دوره ها در همه مدارس علمیه خواهران استان با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می شود و در پایان نیز به طلاب شرکت کننده گواهی پایان دوره داده خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری دوره تربیت مربی تسهیل گری در زمینه کاهش خشونت اجتماعی در شهرکرد اشاره کرد و افزود: این دوره ویژه 20 نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه استان با همکاری سازمان تبلیغات و معاونت جرم دادگستری استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه برگزاری این دوره در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی است، ابراز کرد: به یقین نقش حوزه های علمیه خصوصا طلاب خواهر در کاهش آسیب های اجتماعی غیرقابل انکار است.

این مقام مسؤول در پایان با بیان اینکه همه هدف ما این است که طلابی در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم، خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور با گذشته بسیار متفاوت شده است که می طلبد در چنین شرایطی طلاب با همه توان و با بهره گیری از علم و تقوا وارد میدان عمل شوند و نگذارند فضا به دست نااهلان بیفتد./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات