۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۷۲۵۰۱
عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی:

عده ای نمی خواهند توانمندی های داخلی را باور کنند

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حل مشکلات کشور در تبعیت از فرامین رهبری است، گفت: در کشور پتانسیل های زیادی در جهت رفع مشکلات وجود دارد ولی عده‌ای نمی‌خواهند این موضوع را باور کنند.
بابایی

روح‌الله بابایی صالح عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به این پرسش که برای رسیدن به اقتصاد با ثبات چه راهکارهایی وجود دارد، گفت: بارها در رهبر معظم انقلاب در دیدار‌های دوجانبه‌ای که با هیات دولت داشتند بر برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در مسیر ارتقای سطح کیفی تاکید کردند تا کشور از بحران عبور کند.

وی با بیان اینکه ما ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله نخبگان و سیاستمداران در کشور داریم که می‌توانند کمک حال دولت باشند، ابراز کرد: البته اگر قرار باشد تنها بنشنیم از یکدیگر انتقاد کنیم مشکلی حل نخواهد شد بلکه شرایط فعلی کشور همانند یک کشتی است که همه ما سوارشدگان بر آن هستیم و حتی اگر یک نفر ضربه‌ای بر این عرصه وارد کند همه ملت به مشکل خواهند خورد.

بابایی صالح افزود: ما به وسیله برنامه ریزی های بلندمدت به راحتی می‌توانیم در مقابل مشکلات بزرگ بایستیم.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه درباره یکی از مهم ترین راهکارها برای رسیدن به اقتصاد با ثبات را اجرایی ساختن اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و اظهار داشت: فرمایشات رهبر انقلاب در این زمینه و پیشنهادات ایشان مهم ترین و صحیح مسیر برای حل مشکلات و رسیدن به هدف نهایی به شمار می‌رود.

وی افزود: متأسفانه مسؤولان به توصیه های پدرانه رهبر انقلاب گوش فرا نمی‌دهند و فقط در مسیری که خود می‌خواهند قدم بر می‌دارند این در حالی است که در کشور پتانسیل های زیادی در جهت رفع مشکلات وجود دارد ولی عده‌ای نمی‌خواهند این موضوع را باور کنند./813/ت۳۰۲/ق

 

 

ارسال نظرات