۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۷۲۹۰۴

حضور نماینده ولی فقیه در جمع اصناف و کسبه بازار تبریز

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با حضور میدانی در جمع اصناف، کسبه، بازاریان و مغازه‌داران تبریز پای حرف دل فعالان اقتصادی نشست.
آل هاشم در بازار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به دنبال التهابات گسترده و متعدد در قیمت ارز، طلا و سکه و رکود حاکم بر بازار تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در اقدامی تحسین‌برانگیز با حضور میدانی در جمع اصناف، کسبه، بازاریان و مغازه‌داران تبریز پای حرف دل فعالان اقتصادی نشست.

امام جمعه تبریز در حالی بدون تشریفات و اقدامات حفاظتی در جمع اقشار مختلف مردم و بازاریان حضور یافت، که تاکنون هیچ یک از مسؤولان استان به دنبال بروز وضعیت کنونی در اقتصاد؛ حتی حاضر به شنیدن حرف دل اصناف و کسبه بازار تبریز نبوده‌اند.

بنابر این گزارش، بازاریان تبریز امروز با مشاهده امام جمعه شهرشان لب به سخن گشوده و در نهایت احترام و ادب نسبت به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و رکود حتکم بر بازار اعتراض کرده و خواستار سامان بخشی به وضعیت موجود شدند.

جالب اینجاست که تعدادی از بازاریان که پیش از این با حضور در بیت امام جمعه تبریز نسبت به طرح مشکلات اقتصادی؛ اظهاراتی سازنده و کاربردی ارایه کرده‌ بودند، نسبت به بی‌توجهی مسؤولان دولتی شکایت خود را بار دیگر نزد نماینده ولی فقیه در استان بردند تا شاید فرجی حاصل شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، در بخشی از این دیدارها با حضور در جمع کسبه پاساژ بهارستان و خیابان ارتش شمالی از نزدیک شاهد وضعیت راکد در بازار بود، در این میان مشاهده چهره متعجب و غافلگیر اهالی پاساژ بهارستان قابل توجه بود، شاید کمتر کسی تصور می کرد که در این اوضاع اقتصادی، امام جمعه وارد میدان شود و مشکلات را به صورت میدانی بررسی کند.

امام جمعه تبریز در گفتگوی دو ساعته با اصناف متعدد بازار تبریز توانست با آرامش و حوصله انتقادات و گلایه های آنها را بررسی و یادداشت کند، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بیشتر سعی داشت تا شنونده باشد، چراکه دل پر بازاریان و مردم به قدری مشهود بود که دیگر داد مردم عادی نیز درآمده که مسؤولان کجای این وضعیت هستند؟!/935/پ203/ب1

ارسال نظرات