۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۴۱۸۲
دارابی:

جنگ روانی دشمن امید به آینده ملت را هدف قرار داده است

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: نسل جوان انقلاب بدانند که تمامی پیشرفت‌ها در طول چهل سال گذشته با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ بوده است.
دارابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی دارابی، معاون امور استان‌های صدا و سیما امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ویژگی‌های مدیر شایسته در کلام امام جمعه تبریز به بهترین شکل بیان شد، اظهار داشت: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید قدرشناس مدیران شایسته باشیم.

وی با بیان این‌که علیرغم گسترش فضای آلوده علیه مدیران و دولتمردان کشور، به جرأت می توان گفت؛ ما مدیران زیادی داریم که قاطبه آنها پاکدست و امانت‌دار هستند، خاطرنشان کرد: البته معدود افرادی هستند که تبعیض و رانت‌خواری می‌کنند که باید در مقابل آنها ایستاد.

دارابی با اشاره به این‌که رمز موفقیت یک انقلاب این است که بتواند آرمان‌ها را به نسل‌های دیگر به خوبی بشناساند، تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب که همان فرزندان ما هستند، با تحصیلات بالا آمده‌ و یک روحیه پرسشگری دارند، از این‌رو باید به پرسش‌های آنها پاسخ مستدل داد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان این‌که نسل جوان انقلاب بدانند که تمامی پیشرفت‌ها در طول چهل سال گذشته با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ بوده است، افزود: این تهدیدها موضوع جدیدی نیست و دشمنی دشمن با ما تمام نمی‌شود، امروز شاهدیم که جنگ روانی دشمن امید به آینده ملت را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: جنگ روانی و عملیات روانی دشمن در ماه ها و روزهای اخیر افزایش یافته تا بلکه مردم ایران چهلمین سال انقلاب شکوهمند خود را نبیند، امروز بی شک منافقان که به عنوان سربازان بدون لباس و نشانه هستند؛ تلاش خود را برای نابودی نظام به کار بسته‌اند.

دارابی با اشاره به رسالت خطیر رسانه‌ ملی در شفاف‌سازی و بیان حقایق، با وجود گسترش فضای مجازی گفت: گسترش فضای مجازی باعث شده تا پیام‌های آلوده به جامعه برسد، برچسب‌های ناچسب و انگ می‌زنند، البته همدلی و وحدت در آذربایجان وجود دارد و مدیرکل جدید صدا و سیما در این استان وظایف خطیری بر عهده دارد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در پایان با انتقاد از تشریفات صورت گرفته در مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: صدا و سیما در اتاق شیشه‌ای بوده و شفافیت دارد، این همه گل در تالار و در سال اقتصاد مقاومتی شایسته نیست و لازم است به این نکات توجه کرد.

همچنین مرتضی صفری، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در سخنانی با اشاره به این‌که تبریز و استان آذربایجان‌شرقی مهد پرورش شاعران نامی چون خاقانی، نظامی، شبستری، پروین اعتصامی و اسلام‌شناسان برجسته نظیر علامه طباطبایی،جعفری، شهدای محراب و سایر علما و بزرگان است، اظهار داشت: توسعه منطقه شمال‌غرب بسته به تحرک تبریز دارد.

وی با بیان این‌که در طول تاریخ تبریز در سالیان متمادی پایتخت بوده است، گفت: به حق تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است، صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه، وظیفه نشر فرهنگ و ایجاد فضای مناسب برای تربیت و تعالی کشور در داخل و خارج از مرزها را دارد.

وی با تأکید بر این‌که ورود هوشمندانه به مقابله با عملیات جنگ روانی دشمنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: با تلاش در ایجاد وحدت میان جناح‌ها، مردم و مسؤولان باید در برابر جنگ روانی دشمن مقاوم باشیم؛ امروز نیازمند ابتکار عمل و خلاقیت در رسانه ملی هستیم./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات