۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۷۴۴۵۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری:

نیرو های جهادی در خنثی سازی اهداف کینه توزان انقلاب رسالت خود را ایفا کنند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرری با بیان اینکه هیئات مذهبی از ابتدای انقلاب اسلامی ایران در میدان کار و فعالیت حضور مؤثر داشته اند و هرکجا انقلاب نیاز به کمک داشته با همه توان اعلام آمادگی کردند، گفت: امروز نیز نیروهای جهادی باید در خنثی سازی اهداف کینه توزان انقلاب استوارتر در میدان کار و عمل، وظیفه و رسالت خود را ایفا کنند.
کنگرلو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کوششی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه توجیهی بازرسان هیات مذهبی که در تالار فدک اداره تبلیغات اسلامی شهرری برگزار شد براهمیت ارزیابی هیات مذهبی تاکید کرد و گفت: هدف از این کار ارزیابی هیئات از میزان نحوه جذب، هدایت و آشنا کردن آحاد مردم به ویژه نسل جوان با فرهنگ قرآن، عترت و فضائل قرآنی دانست.

وی افزود: نظارت به نحوه برگزاری هر چه با شکوه‌تر جلسات عزاداری و تعظیم شعائر دینی موجب تقویت هیئات و دسته‌های عزاداری می‌شود.

حجت الاسلام کوششی درباره وظایف بازرسان، ابراز کرد: مهمترین وظایف بازرسان ارزیابی هیئاتی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی تعیین و ابلاغ آن به بازرسان، حضور در دوره‌های آموزشی و توجیهی، ارزیابی براساس نرم افزارهای ابلاغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و پرهیز از هرگونه ارزیابی خارج از ابلاغیه‌ها، جمع بندی ارزیابی‌های صورت گرفته و ارائه به کارشناس تشکلهای دینی و شورای هیئات مذهبی شهرستانها و حضور بانوان در هیئات بانوان است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص وظایف تیم بازرسی اظهار داشت: تیم بازرسی نیز باید به نظارت بر اعضای تیم بازرسی و ارزیابی، حضور در تمامی ارزیابی، توجیه و هدایت بازرسین برابر شیوه نامه‌ها و موارد ابلاغی و تقسیم بندی بخش‌های مختلف ارزیابی بین اعضای تیم توجه کنند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی 4 ساعته ویژه بازرسین خبر داد و گفت: به منظور هماهنگی و وحدت رویه عملی در امر بازرسی پس از انتخاب و معرفی بازرسین توسط شورای هیئات مذهبی و تایید ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان، جلسات توجیهی و آموزشی ویژه بازرسین معرفی و در دوره 4 ساعته برگزار می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: هیئات مذهبی از ابتدای انقلاب اسلامی ایران در میدان کار و فعالیت حضور مؤثر داشته اند و هرکجا انقلاب نیاز به کمک داشته با همه توان اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: در حال حاضر هم که دشمنان انقلاب فشارهای سیاسی و نظامی بلاخص اقتصادی را افزایش داده‌اند باید با هوشمندی و برنامه ریزی دقیق با استفاده از نیرو های جهادی در خنثی سازی اهداف کینه توزان این انقلاب استوارتر در میدان کار و عمل، وظیفه و رسالت خود را ایفا کنند./813/پ203/ب1

ارسال نظرات