۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۸۱۲۱۴
فرمانده انتظامی شهرستان قم تبیین کرد؛

ضرورت ایستادگی در مقابل هجمه‌های فرهنگی و روانی دشمن

جعفریان گفت: همانطور که اقتدار و مقاومت نیروهای نظامی و مسلح مانع حضور دشمنان در نقاط داخلی کشور شده است، برای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، نیازمند ایستادگی به واسطه ارتقای دانش، فناوری و افزایش بینش هستیم.
نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ مرادحسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم در سخنرانی بعد از خطبه های نمازجمعه پردیسان با اشاره به فرارسیدن نیروی انتظامی اظهار داشت: شعار هفته‌ نیروی انتظامی امسال "پلیس مقتدر، امین مردم" است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: برای تحول امنیت در سطح جامعه، نیازمند اقتدار در نیروی انتظامی هستیم، تنها نیروی انتظامی مقتدر می‌تواند امین خوبی برای مردم در راستای حفظ ارزش‌های دینی، باورهای اعتقادی باشد تا ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه حس شود.

وی با اشاره به بسترهای امنیتی پردیسان بیان کرد: با حمایت‌های شورای تأمین استان و زیر‌ساخت‌هایی که از طریق سازمان عمرانی و پیگیری‌های فرماندهی استان و ناجا در این بخش در نظر گرفته شد، توانستیم در شهر پردیسان علاوه بر کلانتری سابق، کلانتری 22 را راه‌اندازی کرده و پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قم در این محدوده فعالیت خود را از هفته ناجا آغاز خواهد کرد.

جعفریان با بیان این‌که تحقق و ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه نیازمند حمایت، همدلی و همکاری دلسوزانه ساکنان با نیروهای انتظامی است، گفت: صرف حضور پلیس کافی نبوده و امنیت موجود فقط محصول زحمات و تلاش نیروهای انتظامی نیست بلکه همه باید نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به جنگ امروز دشمن با ملت ایران بیان کرد: امروز جنگ با دشمن صرفا نظامی نیست بلکه دارای ابعاد روانی، رسانه‌ای و اقتصادی می‌باشد، باید توجه داشت که دشمن تمام تلاش خود را در جهت ضربه به نظام اسلامی در پیش گرفته و در این مسیر از هر ابزاری که بتواند استفاده می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: دشمن با استفاده از بستر عملیات روانی و رسانه‌ای به جنگ اقتصادی دامن می‌زند، متأسفانه دشمنان در چند سال اخیر در حوزه تهاجم فرهنگی و هجمه به ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی نقشی را بازی می‌کند که نیازمند هشیاری بیشتر خانواده‌ها و مردم در زمینه ارتقای بیشتر باورهای دینی و اعتقادی فرزندان و دوستان است.

وی با تأکید بر هدایت فرزندان برای جلوگیری از وقوع جرایم، آسیب‌های و تهدیدات اجتماعی، بیان کرد: در این صورت می‌توان با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، قدم‌های مؤثری برداشت و در این جنگ فرهنگی و اقتصادی نیز پیروز شد.

جعفریان در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که با اقتدار و مقاومت نیروهای نظامی و مسلح در طول چند دهه اخیر به دشمنان اجازه حضور در نقاط داخلی کشور داده نشده است، بایستی همانند جنگ نظامی برای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی به واسطه ارتقای دانش، فناوری و بینش فرزندان در مقابل هجمه‌های دشمنان سینه سپر کرد./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات