۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۸۲۰۹۰
سردار کامرانی صالح:

تا زنده ایم پشتیبان فرمانده معظم کل قوا هستیم

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تا زنده هستیم پشتیبان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا هستیم و اطاعت از فرامین ایشان را بر خود واجب می دانیم.
فرمانده انتظامی استان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عصر امروز در یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان همدان که در حسینیه حضرت امام همدان برگزار شد ضمن تبریک هفته ناجا یادآور شد: امروز در این مکان که مدفن شهدا و محل ورود و خروج فرشتگان است دور هم جمع شده ایم تا با این عزیزان تجدید پیمان کنیم.

وی افزود: آمده ایم تا با بیعت با ولی امر مسلمین جهان و شهدای گرانقدر به همگان نشان دهیم که ذره ای از آرمان ها و اهداف والای نظام الهی فاصله نداریم.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: این گردهمایی به این معنا است که تا خون در رگ های ما جاری است و تا زنده هستیم پشتیبان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا هستیم و اطاعت از فرامین ایشان را بر خود فرض واجب می دانیم.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدوار هستیم که به برکت خون پاک شهدا و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری پرچم را به صاحب اصلی آن خواهیم سپرد.

فرمانده انتظامی استان همدان به فعالیت های نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در جای جای کشور عزیزمان همیشه در خدمت مردم بزرگوار هستند و خود را خدمت گزار مردم می دانند./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات