۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۸۳۱۴۹
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

مذاکره با آمریکایی ها نتیجه ای جز ذلت و خواری ندارد

حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان آمریکا را بزرگترین دشمن خود در جهان می داند، گفت: مذاکره با آمریکایی ها به معنای ذلت و خواری است و ملت بزرگ ایران با قدرت در برابر توطئه های این کشور سلطه گر ایستاده و ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های یوم الله سیزدهم آبان بر ضرورت فراهم شدن بسترهای لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم مهم در کشور تأکید کرد.

حجت الاسلام جباری از سیزدهم آبان ماه به عنوان نماد مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی یاد کرد و افزود: این ایستادگی و مقاومت با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب، همچنان با قدرت ادامه دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه رکن مهم و محوری انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بر مبنای همین سه اصل مهم امروز به یکی از قدرت های بی بدیل جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی روحیه استکبار ستیزی در بسیاری از ملت های جهان به وجود آمده است، تصریح کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی به عنوان پرچم دار گفتمان استکبار ستیزی در جهان همواره مورد توجه بوده است.

حجت الاسلام جباری از سیزدهم آبان ماه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: جوانان انقلابی ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی پوشالی بودن قدرت آمریکایی ها را در جهان به نمایش گذاشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه سیلی محکم جوانان ایران اسلامی به آمریکایی ها بود، خاطرنشان کرد: این روحیه و گفتمان با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب همچنان زنده و پویا است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های آمریکا با ملت ایران اما عده ای در داخل کشور همچنان از مذاکره با آمریکایی ها صحبت می کنند، تصریح کرد: چهار دهه جنایت و توطئه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان آمریکا را بزرگترین دشمن خود در جهان می داند، بیان داشت: مذاکره با آمریکایی ها به معنای ذلت و خواری است و ملت بزرگ ایران با قدرت در برابر توطئه های این کشور سلطه گر ایستاده و ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات