۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۸۴۰۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی دندان‌شکن به اعمال مجدد تحریم‌ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران در روز ۱۳ آبان، امسال راهپیمایی ویژه و باشکوه این روز پاسخ دندان‌شکن ملت به این اقدام ترامپ خواهد بود.
۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در جمع مسؤولان استانی با گرامیداشت فرارسیدن مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، به تبیین مهم‌ترین پیام‌های رخداد یوم‌الله 13 آبان پرداخت و اظهار کرد: درس‌های برگرفته از این روز نظیر بصیرت، هوشمندی، نگاه آرمان‌گرایانه توأم با واقع‌گرایی در مقابل نگاه‌های یک‌سویه محافظه‌کار یا ساده‌لوحانه، لزوم انجام‌وظیفه در لحظه موردنیاز و همچنین اتحاد و یکپارچگی امت و پیروی از ولی‌فقیه به‌عنوان چراغ راه مبارزه با استکبار برای ما و آیندگان باقی‌مانده و خواهد ماند.

وی افزود: 40 سال از انقلاب ملت ایران می‌گذرد و در این مدت هرروز چهره کریه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار نه‌تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت‌های منطقه و دنیا آشکارتر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: برخی القا می‌کنند دوران شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» گذشته و امروز باید با مذاکره و تعامل با قدرت‌های جهانی مشکلات کشور را حل کرد؛ در حالی که جنایات آمریکا در طول دوران انقلاب و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت شریف ایران همگی نشان از دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: امروز مبارزه با استکبار، مقابله بدون تعارف با ایادی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آمریکای شیاد و عهدشکن و مزدوران او در اروپا و منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس با توجه به این‌که آمریکا روز 13 آبان امسال را مورد هدف قرار داده و درصدد است در این روز شیطنت، توطئه و تحریم‌هایی برای ملت ایران برنامه‌ریزی کند از امت همیشه درصحنه دعوت می‌کنیم در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و آمریکا بزنند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات