۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۸۴۱۰۶
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

حضور در راهپیمایی۱۳ آبان دشمنان را ناامید می کند

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه را اعلام انزجار از استکبار و زیاده خواهی آمریکا خواند و گفت: این حضور موجب ناامیدی دشمنان شده و نقشه های آمریکا را برهم می زند.
مراسم ۱۳ آبان

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 13 آبان ماه از مصادیق بارز تولی و تبری است، به منظور دوستی با دوستان خداوند و دشمنی و اعلام انزجار از دشمنان خدا است.

وی آمریکا را در رأس دشمنان دین و خداوند عنوان کرد و افزود: حضور در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه دینی است که با حضور خود اعلام انزجار از دشمنان را به گوش دنیا برسانیم.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به اینکه آمریکا ادامه تحریم ها را به 13 آبان موکول کرده است، خاطرنشان کرد: هدف آمریکا از این کار ناامیدی مردم از انقلاب و ایجاد فاصله بین انقلاب و مردم است، در این راستا حضور پر شور مردم در صحنه ای دیگر از انقلاب ضروری است.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی فردا با هم یکصدا می شوند و در برابر زیاده خواهی آمریکا می ایستند و با حضور خود به آمریکا نشان می دهند که فشار تحریم ها صدمه ای به اراده پولادین ملت ایران وارد نخواهد کرد.

پیام 13 آبان مرگ بر آمریکا است     

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت به خوی استکباری آمریکا اشاره کرد و عنوان داشت: آمریکا مظهر استکبار بوده و مهم ترین پیام 13 آبان «مرگ بر آمریکا» است.     

حجت الاسلام سبحانی تصریح کرد: ملت ایران با حضور خود در سایه وحدت، اتحاد و انسجام با هم یکصدا می شوند و به دنیا اعلام می کنند که آمریکا توان تغییر مسیر ملت ایران را نخواهد داشت./941/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات