۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۸۴۱۲۹
امام جمعه ماهان:

استکبارستیزی مهمترین درس ۱۳ آبان است

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که استکبارستیزی مهم ترین درس ۱۳ آبان است، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان به دشمنان می گویند که پای ارزش ها ایستاده اند.
راهپیمایی

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با روز 13 آبان، گفت: آمریکا در طول تاریخ دشمنی خود را به ایران ثابت کرده است.

وی افزود: کسانی که در کشور به دنبال دوستی با آمریکا هستند بدانند که آمریکا همیشه به فکر منافع خود بوده و هیچ وقت دلسوزی برای کشور ایران ندارد.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که اعتماد به دشمن، کشور را نابود می کند، ابراز داشت: تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانش آموزان و دانشگاهیان یکی از کارهایی بود که در روز 13 آبان به وجود آمد.

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که استکبار ستیزی مهم ترین درس روز 13 آبان به مردم ایران است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 13 آبان به دشمنان بیان می کنند که ما کشور ایران را دوست داریم و به پای ارزش های خود ایستاده ایم.

وی بیان داشت: مردم ایران با تحمل کردن سختی ها هیچ وقت دست از کشور و انقلاب خود بر نمی دارند و فهیده اند دشمنانی همچون آمریکا به فکر منافع خود بوده و دولت آمریکا هیچ وقت به فکر کشوری دیگر نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه ماهان با توجه به این که به لطف خدا راهپیمایی 13 آبان پرشکوه تر از سال های قبل خواهد بود، بیان داشت: حضور مردم در این راهپیمایی اهمیت بیشتری نسبت به دیگر راهپیمایی های دیگر دارد.

وی با بیان این که آمریکا در جهان به یک چهره شکت خورده تبدیل شده است، بیان داشت: آمریکا در جهان به یک کشور شکست خورده تبدیل شده که در منطقه خاورمیانه شکسته های سنگینی را خورده است.

حجت الاسلام محمدزاده در پایان گفت: مردم ایران همیشه با حضور خود در صحنه های مختلف، از انقلاب و کشور خود دفاع کرده اند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات