۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۸۴۱۶۵
هم‌زمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی در مناطق مختلف خراسان شمالی برگزار شد

در یوم‌الله ۱۳ آبان و هم‌زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز ملی استکبارستیزی در بجنورد و سایر شهرها و مناطق خراسان شمالی برگزار شد.
۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، صبح امروز یوم‌الله 13 آبان و هم‌زمان با سایر مناطق کشور مراسم گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام با حضور دانش آموزان و سایر اقشار مختلف جامعه در شهرهای مختلف خراسان شمالی برگزار شد.

مردم انقلابی و بابصیرت این استان دوشادوش یکدیگر فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده و خشم و نفرت خود را از کشورهای مستکبر و اقدامات جبهه استکبار و زورگویان عالم به نمایش گذاشتند.

«سیزدهم آبان ماه صلابت ملت است، روز شکست کفر و عزت این امت است»، «آمریکا سعودی مرگ به نیرنگتان، خون شهیدان ما می‌چکد از چنگتان»، «امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد، جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد»، «هیهات مناالذله هیهات مناالذله»، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن و ... برخی از شعارهایی بود که در مراسم امروز طنین‌افکن شد.

با توجه به آغاز مجدد تحریم‌های آمریکا هم‌زمان با یوم‌الله 13 آبان، مراسم امسال پرشورتر از سال‌های پیش برگزار شد و مردم انقلابی خراسان شمالی با حضور باشکوه خود به سردمداران آمریکا نشان دادند که واهمه‌ای از تحریم‌ها و تهدیدهای آن‌ها ندارند.

تظاهرات و راهپیمایی مردم بجنورد، مرکز خراسان شمالی از ساعت 9 صبح از محل میدان شهید آغاز شد و به سمت میدان حضرت قائم (عج) ادامه داشت.

حسین شیخ‌الاسلام، معاون مجمع تقریب مذاهب اسلامی و مشاور رییس مجلس شورای اسلامی سخنران محوری مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در مرکز استان خراسان شمالی بود.

در پایان این مراسم قطع‌نامه یوم‌الله 13 آبان قرائت شد و در پایان هر بند آن مردم با فریادهای الله‌اکبر خود آن را تأیید می‌کردند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات