۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۸۴۱۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شعار مرگ بر آمریکا نتیجه رفتارهای غلط غرب نسبت به مردم ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان «مرگ بر آمریکا» را شعار همیشگی ملت ایران خواند و گفت: شعار مرگ بر آمریکا امروز نتیجه رفتارهای غلط غرب نسبت به مردم ایران است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پیش از ظهر امروز، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران گفت: 13 آبان را روز تقابل جبهه مستضعف در برابر جبهه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا است.

 وی به حضور پر شور مردم در راهپیمایی امروز اشاره کرد و افزود: امروز مردم فریاد مرگ بر آمریکا را پرشورتر از گذشته سر می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا نتیجه رفتارهای غلط غرب نسبت به مردم ایران است، اظهار داشت: امروز شعار مرگ بر آمریکا به شعور سیاسی تبدیل شده است.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران که در برابر ظلم و ستم‌های آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا با اقداماتی در گذشته همچون کودتای 28 مرداد و امروز با تحریم‌های اقتصادی و به شهادت رساندن شهدای هسته‌ای موجب بیشتر شدن تنفر مردم ایران نسبت به خود شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان 13 آبان و حضور مردم در راهپیمایی را نمایش روحیه استکبار ستیزی خواند و ادامه داد: پیام امروز مردم ایران ایستادگی در برابر فشارهای ظالمانه آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام دیگر این حضور پایبندی بر آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به هدف موکول کردن ادامه تحریم ها به 13 آبان از سوی آمریکا یادآور شد: هدف دشمن تضعیف این روز تاریخی بود و اما به کوری چشم آنان ملت ایران بار دیگر پر خروش‌تر به میدان آمده و می‌آیند./9451//۲۰۳/خ

 

 

ارسال نظرات