۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۸۴۲۱۴
امام جمعه بروجرد:

شعار «مرگ بر آمریکا» هرگز فراموش نمی شود

امام جمعه بروجرد گفت: مرگ بر آمریکا نشانه انزجار ملت ایران از روحیه استکباری آمریکا بوده و این شعار را هرگز نباید فراموش کرد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در این شهرستان گفت: 13 آبان روزی تاریخی و ماندگار برای ملت ایران است.

وی کشتار دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در تظاهرات مسالمت آمیز علیه طاغوت، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه را از خاطرات تلخ 13 آبان عنوان کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان مبارز خط امام از خاطرات شیرین این روز ملی است.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: دشمن ازهرشرایطی برای ضربه زدن به اسلام، انقلاب و نظام استفاده می کند و هدفش تسلیم شدن ایران است.

وی ضربه زدن به عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را هدف دشمنان خواند و اظهار داشت: علت دشمنی آنان با ایران اسلامی این است که انقلاب دست دشمنان را از منافع ایران و منطقه کوتاه کرده است.

امام جمعه بروجرد «مرگ بر آمریکا» را شعار ملت ایران و اعلام انزجار از روحیه استکباری آمریکا دانست و گفت: این شعار را قرآن به ما آموزش داده است و نباید هرگز فراموش شود./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات