۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۸۴۳۸۶
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

وقف ابزاری برای پیشبرد اهداف نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان وقف را ابزاری برای پیشبرد اهداف نظام عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت عظیم باید استفاده و هر روز بر این ظرفیت افزوده شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در دیدار کارکنان اداره کل اوقاف لرستان وقف را ابزاری برای پیشبرد اهداف نظام خواند و گفت: وقف مهم ترین پشتوانه برای نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی تواند وقف را بر هم بزند، افزود: اسلام با دور اندیشی یک منبع درآمدی درست کرده است که با آن می توانیم به تمام اهداف اسلام دسترسی پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وقف اندیشه بلند و دوراندیش اسلام است، خاطرنشان کرد: نگاه ما به وقف باید نگاه بلندی باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مجموعه اوقاف باید نسبت به وقف آگاه و بصیر باشند، اظهار داشت: وقف ظرفیت بسیار بالایی است و تا ز مانی که نوع نگاه و برداشت اشخاص نسبت به وقف صحیح و با بصیرت نباشد، نمی تواند کارساز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت وقف در عرصه های مختلف عنوان داشت: امروز باید بر این ظرفیت ها افزوده شود./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات