۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۸۶۷۲۰
مدیر حوزه علمیه اردبیل:

دشمن تلاش دارد رگه‌های انقلابی حوزه و روحانیت را خشک کند

حجت الاسلام نوروزی گفت: حوزه‌ سکولار هیچ ضرری برای رژیم های مستکبر غربی و منطقه‌ای ندارد، بنابراین دشمن تلاش خواهد کرد تا رگه‌های انقلابی حوزه و روحانیت را خشک کند.
حجت‌الاسلام مهدی نوروزی  رئیس حوزه علمیه استان اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر حوزه علمیه استان اردبیل امروز در گردهمایی بصیرتی و معرفتی طلاب بسیجی مدرسه علمیه صالحیه اظهار داشت: حوزه های علمیه و روحانیت همواره در طول تاریخ بصیرت‌بخش آحاد جامعه و هدایتگر اقشار مختلف به سوی سعادت بوده است.

وی با اشاره به این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ثمره جاهدت روحانیت و بصیرت‌بخشی حوزه های علمیه علیه رژیم‌ مستکبر و ظالم پهلوی بوده است، افزود: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که براندازی انقلاب اسلامی ایران تنها با نفوذ در حوزه و جهت‌دهی افکار به سمت اندیشه سکولاری ممکن است.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با بیان این‌که حوزه علمیه سکولار به دور از شأن انقلابی بوده و نسبت به ظلم و بی‌عدالتی‌ها سکوت می کند، افزود: چنین حوزه‌ای هیچ ضرری برای رژیم های مستکبر غربی و منطقه‌ای ندارد، بنابراین دشمن تلاش خواهد کرد تا رگه‌های انقلابی حوزه و روحانیت را خشک کند.

وی با بیان این‌که تفرقه و چنددستگی میان مردم و مسؤولان دیگر توطئه مهم دشمنان در کشور است، افزود: آمریکا به دنبال ترویج باورهای کذایی از معیشت و امنیت مردم است؛ به گونه‌ای که می‌خواهد چنین القاء کند که برای معیشت و امنیت بایستی دست از آرمان‌ها و اعتقادات دینی و انقلابی خود برداریم.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به این‌که با اشاره به آمریکا تلاش دارد تا انقلاب اسلامی ایران هیچ دخالتی در حمایت از مظلومان و محرومان مسلمان در عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین نداشته باشد، تا شاید بتواند اهداف توسعه‌طلبانه و استعمارگرایانه خود را عملیاتی کند.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت عموم مردم به ویژه طلاب و روحانیان استان گفت: مادامی که ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه بوده و در مسیر حفظ آرمان و ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران حرکت کند، دشمنان کاری از پیش نخواهند برد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات