۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۹۵۱۹۵
ریيس مركز پژوهشي صدر مطرح کرد؛

"گام به گام با امام" ۱۸ سال از فعالیت‌های امام موسی صدر در لبنان

سیده حوری صدر با اشاره به ویژگی های کتاب "گام به گام با امام" گفت: این اثر به تبیین 18 سال از فعالیت‌های ایشان در لبنان پرداخته است.

سیده حوری صدر دختر امام موسی صدر و ریيس مركز پژوهشي امام موسی صدر در تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جزئیات مجموعه «گام به گام با امام» که در بیستمین همایش کتاب سال حوزه مورد تقدیر قرار گرفت، اظهار داشت: کتاب «گام به گام با امام» مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها و بیانات امام موسی صدر است که به تبیین 18 سال از فعالیت‌های ایشان در لبنان پرداخته است.

ریيس مركز پژوهشي امام موسی صدر در تهران با بیان این که عملا در ده سال گذشته تمام فعالیت و تلاش خود را برای ترجمه این آثار قرار داده‌ایم، گفت: تمام این فعالیت‌ها با هدف ارائه این اثر ارزشمند به زبان و بیان فارسی روان و خوب به منظور استفاده مخاطبان ایرانی بوده است.

وی مطرح کرد: این مجموعه حقیقتا نشان دهنده فعالیت‌های خستگی ناپذیر امام موسی صدر در دوران حضور ایشان در لبنان، برای ارتقای وضعیت شیعیان لبنان و گفت و گو با دیگر جریانات دینی، مذهبی و فکری در لبنان است.

دختر امام موسی صدر تأکید کرد: در این جا لازم است نکته‌ای بیان شود که این آثار صرفا منعکس کننده 18 سال از فعالیت‌های ایشان است و اگر امام موسی صدر از صحنه فعالیت‌های خود دور نمی‌شدند، حضور ایشان یقینا آثار و برکات فراوانی می‌توانست داشته باشد.

ریيس مركز پژوهشي امام موسی صدر در تهران با بیان این که امیدواریم همه برای آزادی امام موسی صدر دعا کنند، ابراز داشت: جای امید است که باز هم بتوانیم از حضور ایشان متنعم شویم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5

/876/ت302/ب1

مهدی شاهی
ارسال نظرات