۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۰۹۵۶۹
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان:

درس اخلاق در تعمیق بخشی تهذیب و اخلاق طلاب مؤثر است

درس اخلاق در تعمیق بخشی تهذیب و اخلاق طلاب مؤثر است
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری جلسات درس اخلاق به صورت مستمر در حوزه، گفت: این مهم در تعمیق بخشی تهذیب و اخلاق طلاب مؤثر است.

حجت‌الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری جلسات درس اخلاق به صورت مداوم در مدارس علمیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در هفته یک روز مدارس علمیه درس اخلاق را برگزار می کنند و از حضور اساتید اخلاق بهره مند می شوند، افزود: در طول سال نیز جلسات درس اخلاق با دعوت از اساتید برجسته استان قم در جمع طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام پیرمحمدی عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 600 جلسه درس اخلاق در حوزه علمیه لرستان برگزار شده است و در این جلسات از اساتید اخلاق بومی و غیربومی استان دعوت شده است.

وی هدف از برگزاری جلسات اخلاق را امری مهم برای تعمیق بخشی تهذیب و اخلاق طلاب عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات درس اخلاق به صورت مستمر امری مهم برای تربیت مبلغانی مهذب و کارآمد است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان به فعالیت شورای تهذیب در مدارس علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: این شورا با هدف رصد برنامه‌های تربیتی و تهذیبی در مدارس راه اندازی شده است.

وی یادآور شد: از سوی شورای تهذیب گزارش ماهانه فعالیت های اخلاقی و تهذیبی در مدارس ارزیابی و رصد می‌شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات