۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۳۲۹۲۹
امینی:

فیلم سینمایی حضرت معصومه از یک عقبه پژوهشی جامع و کامل برخوردار است

فیلم سینمایی حضرت معصومه از یک عقبه پژوهشی جامع و کامل برخوردار است
تهیه کننده عرصه سینما و تلویزیون با اشاره به عقبه پژوهشی ساخت سینمایی حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حدود ۱۷۰ منبع و کتاب در جریان ساخت این فیلم مورد مطالعه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی امینی تهیه کننده فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) صبح امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: توفیقی حاصل شد بعد از سال ها پیگیری های مجدانه طرح ساخت فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) را کلید بزنیم.

وی با بیان اینکه قرار بود 10 سال قبل طرح ساخت فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) را آغاز کنیم، اظهار داشت: این پروژه از عقبه 10 ساله تحقیقی و پژوهشی برخوردار است؛ حدود 170 منبع و کتاب در جریان ساخت این فیلم با ارزش مورد مطالعه قرار گرفته است.

امینی با اشاره به اینکه که تحقیقات جامع و کاملی در زمینه مطالعات تاریخی فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همه سعی ما بر این بوده است که استنادات تاریخی محکم را در این فیلم پیاده سازی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه ما تولید اثری شاخص و در شأن حضرت معصومه(س) است، عنوان کرد: جای خالی اثری که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی به تبیین ابعاد وجود نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) بپردازد بسیار احساس می شد و ما باید پیش از این دست به این کار می زدیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) با ابراز تأسف از کم اطلاعی جوانان کشور نسبت به شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: امروز بسیاری از جوانان نسبت به حضرت معصومه آگاهی ندارند و نسبت به تأثیر حضور ایشان در ایران و برکاتی که از وجودشان برای کشور حاصل شده واقف نیستند.

امینی با بیان اینکه ما باید نقش حضرت فاطمه معصومه(س) را مورد بررسی قرار داده و برای همه اقشار و آحاد جامعه تبیین کنیم، عنوان کرد: نگاه آقای افشار در جریان ساخت فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) نگاه فاخری است و وی با دیدگاهی استراتژیک به زندگینامه حضرت(س) نگاه می کند که این کار را به کاری بسیار فاخر تبدیل خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه خط گاندو ادامه خواهد داشت و تحت تأثیر این پروژه فاخر قرار نخواهد گرفت، گفت: روند ساخت سریال حضرت فاطمه معصومه(س) 3 سال طول می کشد./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات