۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۶۳۱۵۰

جامعه روحانیت کاشان گستاخی مجله فرانسوی را محکوم کرد

جامعه روحانیت کاشان گستاخی مجله فرانسوی را محکوم کرد
اصفهان - جامعه روحانیت کاشان در بیانیه ای گستاخی ورق پاره‌ای فرانسوی به نام مجله شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) را محکوم کرد.
جامعه روحانیت کاشان در بیانیه‌ای که یک نسخه آن برای خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ارسال شد، گفت: ما اینگونه اهانت‌ها که غالباً در مناطق اروپایی مانند «آلمان، دانمارک، انگلستان و این بار فرانسه» اتفاق می‌افتد را محکوم می‌کنیم و به سران اروپایی می‌گوییم شما خودتان هم می‌دانید که از لیاقتی در جهان برخوردار نیستید و دست آموز استکبار جهانی به ریاست صهیونیسم بین الملل هستید.

متن کامل این بیانیه به شرح زیراست؛

بسم الله الرحمن الرحیم
و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطیبین الطاهرین

بسی مایه تأسف است که جاهلانی خمور که دائماً به فسق و فجور مشغول و به تضییع مال عموم برای هزینه در هر منکری به ویژه جنگ با حقّ و حقّ طلبان و اولیاء حقّ روزگار می‌گذرانند در زمان رشد و خداجوئی جوانان جهان تا این حد جسور و گستاخ باشند که در فرانسه به ورق پاره‌ای مثل: مجله شارلی ابدو اجازه دهند با جرئتی غیر انسانی عمل شنیعی انجام دهد که از خرد و شأن خردمند به دور است.

قرن‌ها است که با سیاست خصمانه ملحدین کج اندیش هرچه در توان بوده علیه دین و کُتُب آسمانی و پیام آوران الهی به کار رفته است. اما هرگز موفق نشده اند نور خدا را خاموش کنند و نیز نخواهند توانست زیرا: وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

تأسف بارتر از تاریخ تلخ و زشت گذشته؟! این است که در قرن حاضر که جوانان و مردم جهان از عقل و دین ستیزی سرانشان که تلاش می‌کنند دنیا را برای آن‌ها زیبا و خرم نشان دهند شاهد شدیم که ورق پاره‌ای فرانسوی به نام مجله شارلی اِبدو! جرأت گستاخی پیدا کرده و با تحریک نوشته‌های حماقت آمیزش؛ افرادی نادان، به ساحت خیرالبشر محمد مصطفی (صلی علیه و آله و سلم) و نیز به ساحت ناسخ کُتُب آسمانی قرآن کریم اهانت کنند؟!

ما اینگونه اهانت‌ها را که غالباً در مناطق اروپایی مانند «آلمان، دانمارک، انگلستان و این بار فرانسه» اتفاق می‌افتد را محکوم می‌کنیم و به سران اروپایی می‌گوییم شما خودتان هم می‌دانید که از لیاقتی در جهان برخوردار نیستید و دست آموز استکبار جهانی به ریاست صهیونیسم بین الملل هستید.

بنابراین؛ این بار نیز همچون گذشته تیر‌های تان به سنگ می‌خورد و به خودتان برمی گردد و در صورتی ما آرام می‌شویم که گردانندگان مجله‌ی غیر وزین شارلی اِبدو و اهانت کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن محاکمه و مجازات شوند.

و البته بار دیگر خاطرنشان می‌شویم که: وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

جامعه روحانیت کاشان
 
/۱۳۰۷/د102/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات