۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۶۶۱۸۱
مسؤول دبیرخانه شورای سیاست گذاری کانون مساجد کشور:

فرهنگ زمینه ساز رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف است

فرهنگ زمینه ساز رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف است
لرستان - براتی به نقش فرهنگ در پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: از ظرفیت کانون مساجد باید برای رشد فرهنگی و مقابله با آسیب ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حسین براتی، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نقش فعالیت های فرهنگی در ارتقای فرهنگ جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: رشد فرهنگی زمینه ساز رشد و پیشرفت در زمینه های مختلف است.

مسؤول دبیرخانه شورای سیاست گذاری کانون مساجد کشور با تأکید بر ضرورت تقویت و تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان داشت: این کانون ها بستر توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت کانون مساجد امری مهم برای تقویت فرهنگ عمومی جامعه و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است و با برنامه ریزی باید از این ظرفیت استفاده شود.

براتی خاطرنشان کرد: احیای فعالیت های مسجد محور که از اهداف تشکیل شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد است، امری مهم برای نقش آفرینی در عرصه فرهنگی است.

وی بر تقویت تجهیزات و امکانات کانون های فرهنگی هنری مساجد تأکید کرد و گفت: از ظرفیت های استانی برای تقویت برنامه های کانون مساجد استفاده شود.

مسؤول دبیرخانه شورای سیاست گذاری کانون مساجد کشور با اشاره به توطئه های فرهنگی و تلاش دشمن برای به گمراهی کشاندن نسل جوان گفت: کانون مساجد باید محل تربیت جوانانی انقلابی و کارآمد باشد و در سایه اجرای برنامه های فرهنگی دسیسه های فرهنگی دشمن در جنگ نرم خنثی شود./9451//210/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات