۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۷۰۹۱۹۸
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه ابراز کرد؛

گسترش محرومیت و ناراضی سازی مردم از توطئه های جدید دشمن

گسترش محرومیت و ناراضی سازی مردم از توطئه های جدید دشمن
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: بحمدالله امروز مدیریت جهادی، عمل جهادی و تفکر جهادی بر کشور ساری و جاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در همایش جهادگران فاطمی استان کرمانشاه که با حضور گروه‌های جهادی برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمود، امام عظیم الشأن انقلاب برای تشکیل بسیج دستور آسمانی دریافت کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: اگر امروز گروه‌های جهادی بر اساس تفکر واحد در راستای دین خدا گرد هم جمع شده اند، به خاطر دستور الهی امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج بود.

وی عنوان کرد: امام(ره) شجره طیبه بسیج را غرس کرد، مقام معظم رهبری آنرا آبیاری کرد، رشد و نمو داد و امروز این درخت تناور پرثمر شده و شاخ و برگهای آن در سراسر کشور و سراسر جهان پراکنده شده است.

سردار ریحانی بیان داشت: یکی از بهترین و موثرترین درسهایی که انقلاب به ما داد و از آن بهره گرفتیم و به عزت، سربلندی و اقتدار رسیدیم، فرهنگ و تفکر جهادی و جهاد بود.

وی ادامه داد: حدود ۴۴ سال از انقلاب اسلامی می گذرد در این مدت شقی ترین و بی رحمانه ترین تحریم‌ها و تهدیدها علیه نظام جمهوری اسلامی توسط جهان سلطه و دشمنان ما شکل گرفت اما امروز به حمد خدا در قله هایی از عزت جای گرفتیم که دنیا مات و مبهوت مانده اند.

سردار ریحانی اظهار داشت: اگر امروز در بین جهان از اقتدار برخورداریم بخاطر همین عمل و مدیریت جهادی است که امام(ره) و مقام معظم رهبری آنرا به ما آموختند.

وی گفت: ما اگر بر اساس این تفکر جهادی یعنی "کار برای رضای خدا" عمل کنیم یک جهاد است و تا زمانی که براساس این اعتقادات، این اصول و این ارزش‌ها باشیم آهنگ حرکت ما در همه این زمینه‌ها و پیشرفت‌ها بسیار پرشتاب خواهد بود.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: بر اساس این فرهنگ بود که از دشمن نترسیدیم و از عِده و عده دشمن در آن زمانی که تجهیزات و آمادگی نداشتیم، نهراسیدیم،  سست نشدیم و محکم در مقابل دشمنان ایستادیم و ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: امروز با افتخار جزو برترین کشورهایی هستیم با تجهیزات دفاعی بالا هستیم و نمونه آن موشک خیبرشکن است که دنیا نتوانسته نظیر آنرا بسازد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در طب، سد سازی، بسترهای علمی و ... حرف اول را در جهان می زنیم و همه این پیشرفت ها بر اساس تفکر جهادی و شعار "ما می توانیم"شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز جز با کارهای جهادی نمی توانیم این کشور را به سامان برسانیم، افزود: در تمام عرصه ها هر جا جهادی و انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و جایی که از این نگاه دور شدیم، عقب ماندیم.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: به حمد خدا امروز مدیرت جهادی، عمل جهادی و تفکر جهادی بر کشور ساری و جاری است.

وی اظهار داشت: تفکر جهادی یعنی کار برای رضای خدا، برای مقابله با توطئه ها و نگاه‌ها و تفکر دشمن و پیشرفت دین اسلام باشد.

سردار ریحانی بیان داشت: امروز یکی از اقدامات دشمن گسترش محرومیت و ناراضی کردن مردم در بستر اقتصادی و معیشتی است لذا هر کاری در مناطق محروم‌ انجام شود گامی برای امیدواری دوستان و یأس دشمنان و در راس آنها آمریکا برداشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: هیچ بستری به لحاظ خودسازی و خودشناسی به اندازه کار جهادی موثر نیست‌./1400/

ارسال نظرات