۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۳۸۶۰

امتحانات مدارج نظام قدیم حوزه‌های علمیه خواهران اسفندماه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری مرحله تکمیلی امتحانات نظام قدیم آموزشی این مرکز در اسفندماه 1388خبر داد.
امتحانات مدارج نظام قدیم حوزه‌های علمیه خواهران اسفندماه برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل ازروابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، خانم میخ بر، سرپرست تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری مرحله تکمیلی امتحانات نظام قدیم آموزشی این مرکز در اسفندماه 1388خبر داد.
 
میخ‌بر با اشاره به اتمام دوره‌های نظام قدیم آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: شرکت در این دوره امتحانات مخصوص کسانی است که در کلیه دروس سطح مربوطه نمره قبولی کسب نموده و دارای کسر معدل (حداقل معدل 14) می باشند
.

وی با بیان اینکه این امتحانات در 22 ماده درسی در سطوح یک (کاردانی)، دو (کارشناسی) و سه (کارشناسی ارشد) برگزار می‌شود اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این مرحله از امتحانات، می‌توانند با مراجعه به وبلاگ تحصیلات تکمیلی(http://womenhc.com/index.php?blog=122 )از شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع حاصل نمایند.

سرپرست تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران افزود: پرونده کسانی که در دوره های قبل موفق به کسب نمره قبولی در کلیه دروس نگردیده اند، در حال حاضر مختومه شده است.

وی تصریح کرد: این طلاب در صورت تصویب شورای عالی حوزه‌های علمیه می‌توانند در دوره‌های جدید نظام قدیم و یا در امتحانات دوره‌های بازپذیری ویا غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران شرکت کنند./917/د102/ص

ارسال نظرات