۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۳۹۹۸
امام جمعه پاکدشت:

آیت الله نوری همدانی پیشتاز مبارزه با توطئه گران و فتنه انگیزان بوده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر پاکدشت با قدردانی از مواضع انقلابی و صریح حضرت آیت الله نوری همدانی در دفاع از حریم ولایت فقیه و ارزش های متعالی انقلاب گفت: این مرجع تقلید همواره پیشتاز مبارزه با فتنه گران و توطئه گران بوده است.
 آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از مردم شهر پاکدشت روز پنج شنبه با سفر به شهر مقدس قم، در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی حضور یافته و از مواضع انقلابی این مرجع تقلید قدردانی و حمایت کردند
.

بر اساس این گزارش در این دیدار که امام جمعه، برخی از ائمه جماعات و مسؤولان این شهر نیز حضور داشتند حاضران با سردادن شعارهایی از جمله: مرجع انقلابی تشکر تشکر، مرجع با بصیرت حمایت حمایت و خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است، از مواضع این مرجع تقلید زمان شناس قدردانی کردند.

حجت الاسلام لزومی امام جمعه شهر پاکدشت، نیز در این مراسم با ابلاغ سلام مردم این شهر انقلابی و ولایتمدار به حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: مردم شهر پاکدشت همگی مشتاق دیدار با این مرجع تقلید آگاه و بصیر هستند اما به دلیل محدودیت های زمانی و مکانی امکان سفر تمام آنها فراهم نبود و تنها برخی از مردم شهر به همراه مسؤولان این شهر به خدمت حضرت آیت الله نوری همدانی رسیده اند تا مراتب قدردانی و حمایت خود را از مواضع اخیر وی اعلام دارند.

وی حضرت آیت الله نوری همدانی را از جمله پیشتازان  و پیشگامان مبارزه با فتنه گران و توطئه گران دانست و بیان داشت: این مرجع تقلید همواره مدافع انقلاب، امام، رهبری و ارزش های اسلامی بوده است.

امام جمعه شهر پاکدشت تصریح کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی قبل از پیروزی انقلاب نیز با سخنرانی ها و بیانات شیوای خود مردم را آگاه کرد و جنایت رژیم شاه را برای مردم و جامعه بر ملا ساخت.

این استاد حوزه علمیه اضافه کرد: بیت این مرجع تقلید همواره مامن و ماوای طلاب و دیگر اقشار مردمی بوده است و مردم در گرفتاری ها قبل و بعد از انقلاب به بیت شریف این مرجع تقلید مراجعه کرده و با ا ستفاده از رهنمودها و روشنگری های وی مسائل را به طور دقیق تر دریافت می کردند.

حجت الاسلام لزومی درادامه گزارشی از وضعیت شهر پاکدشت ارائه کرد و گفت: مردم این شهر ولایی و انقلابی هستند و در نهم دیماه امسال نیز در مقابل هتاکان و حرمت شکنان بپا خواسته و با اعلام وفاداری و پایبندی خود به ارزش های متعالی انقلاب، خشم و انزجار خود را از حرمت شکنان و هتاکان عاشورای حسینی نشان دادند.

وی تصریح کرد: مردم شهر پاکدشت در 22 بهمن ماه نیز با صلابت تر از گذشته وفاداری خود را به ارزش های امام وانقلاب و رهبری نشان خواهند داد و به دنیا ثابت خواهند کرد که تا اخرین قطره خون در  را ه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

گفتنی است حاضران در پایان این مراسم از بیانات حضرت آیت الله نوری همدانی بهره گرفته و نماز ظهر و عصر را به امامت این مرجع تقلید اقامه کردند. /924/پ202/

ارسال نظرات