۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۷۴۱۱۶
استاندارمازندران خبرداد؛

بهره برداری بیش از هزار پروژه همزمان با دهه فجر درمازندران

خبرگزاری رسا ـ استاندارمازندران از افتتاح وبهره برداری یک‌هزار و 67 پروژه همزمان با دهه فجر دراستان خبرداد.
سيد علي اکبر طاهايي، استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبرطاهایی، استاندار مازندران، عصر شنبه در نخستین نشست خبری خود در ساری، دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید در این دهه نور امید را در دل های مردم زنده کنیم.

استاندار مازندران همچنین بر توجه وتبیین گفتمان امام راحل در رسانه ها تأکید کرد و افزود: رسانه ها باید گفتمان امام راحل را زنده کنند و رسانه ها در این خصوص رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ‌هزار و 67 پروژه همزمان با دهه فجر در 18 شهرستان مازندران به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: طرح‌های افتتاحی دهه فجر مازندران 703 میلیارد تومان ارزش دارد.

طاهایی با بیان این که شرکت مخابرات مازندران بیشترین پروژه‌ها را با 219 طرح بیشترین به خود اختصاص داده است، گفت: جمع کل اعتبارات اختصاص یافته در این بخش 7 میلیارد و 29 میلیون و 755 هزار ریال هزینه شده است.

استاندار مازندران ادامه داد: مسکن و شهرسازی مازندران نیز با 144 پروژه‌، مسکن مهر با 137 طرح افتتاحی، برق ‌منطقه‌ای با 104 پروژه، مسکن محرومان نیز با 107 طرح و کمیته امداد نیز با 107 پروژه نهادها و اداراتی هستند که بیشترین طرح‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به این که اداره کل حفاظت محیط زیست، استانداری، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، اداره کل کار و امور اجتماعی، دامپزشکی و سازمان تامین اجتماعی استان با یک پروژه کمترین تعداد طرح‌های قابل افتتاح را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: شهرداری‌های مازندران نیز 49 پروژه را به خود اختصاص داده است.

طاهایی خاطرنشان کرد: بین شهرستان‌های استان نیز شهرستان ساری با 104 پروژه بیشترین تعداد طرح‌های افتتاحی دهه فجر استان را به خود اختصاص داده است و شهرستان تازه ‌تاسیس عباس‌آباد نیز با 15 پروژه افتتاحی کمترین طرح‌های افتتاحی دهه فجر را بر عهده دارد.

استاندار مازندران با بیان این که پروژه‌های ورزشی مازندران نیز 16 پروژه است، گفت: شش پروژه فرهنگی و کتابخانه‌ای در دهه فجر به بهر‌برداری می‌رسد و نیز 122 پروژه تولیدی و خدماتی بخش صنعتی و کشاورزی در استان بهره‌برداری خواهد شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات