۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۴۶۸۹۲
با سخنرانی مدیر حوزه علمیه فارس صورت گرفت؛

برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکس

برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکس
مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دادسرای ویژه روحانیت شیراز با سخنرانی مدیر حوزه علمیه فارس و با حضور رئیس دادسرا و جمعی از کارکنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دادسرای ویژه روحانیت شیراز صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا رئیس دادسرای وِیژه روحانیت و جمعی از کارکنان این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در این جلسه معنوی گفت: ذخایر ارزشمندی از بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه(س) تحت عنوان دعا و مناجات به رسیده است و تامل در مضامین این ادعیه موجب تربیت نفس و خودسازی می گردد.

وی افزود: تلاوت ادعیه ماثوره به معنای هم صدا شدن با اهل بیت(ع) است و موجب تصرف این بزرگواران در ادعیه بندگان می شود و انسان با هرچیزی که انس پیدا کند شخصیت او نیز با آن چه که مانوس شده تغییر پیدا  می کند.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهار داشت: با تامل در سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پی می بریم که هرچقد مسئولیت انسان سنگین تر و خطیر تر باشد تواضع و خشوع در برابر خداوند عالم نیز باید بیشتر باشد.

برگزاری سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکسبرگزاری سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکسبرگزاری سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکسبرگزاری سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکسبرگزاری سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکسبرگزاری سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکسبرگزاری سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در دادسرای ویژه روحانیت شیراز +عکس

 

ارسال نظرات