۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۷۴۸۶۴
آیت الله خاتمی:

برخی روح دین، تولی و تبری را ندارند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله خاتمی با اشاره به این که برخی روح دین، تولی و تبری را ندارند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها دلسوزانه فرمودند که جبهه خود را مشخص کنید؛ اما برخی هنوز سکوت کرده‌اند.
 آيت الله سيد احمد خاتمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، روز گذشته در سخنانی در مسجد جامع جمهوری تهران گفت: سنگر و اردوگاه امام حسین(ع) و یزید فقط برای دیروز نیست، امروز هم این اردوگاه ها وجود دارند.

وی با اشاره به این که برخی روح دین، تولی و تبری را ندارند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها دلسوزانه فرمودند که جبهه خود را مشخص کنید؛ اما برخی هنوز سکوت کرده‌اند.

این استاد حوزه در ادامه افزود: برخی برای این که خودشان را نشان دهند از رهبر تعریف می کنند، در حالی که اگر از آن ها درباره فتنه بپرسید می گویند این اعتراض است.

آیت الله خاتمی با بیان این که اعتراض چارچوبی برای خود دارد، خاطر نشان کرد: آیا آتش زدن پرچم امام حسین(ع) اعتراض است؟، شکستن خطوط قرمز که اعتراض نیست.

وی همچنین پذیرش چشم و گوش بسته اخبار فاسقین را بنابر دیدگاه قرآن، جهالت بیان کرد و اظهار داشت: امروزه شبکه و سایت های بیگانه و منحرف گرچه خبر دروغ و راست مخابره کنند، فاسق اند./957/پ202/ص
ارسال نظرات