۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۴۹۶۶
با حضور در گلزار شهدای گمنام؛

طلاب حوزه علمیه شاهرود با آرمانهای امام راحل بیعت دوباره بستند

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
ارشيو


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام عباس معصومی، امام جمعه شهر بسطام از توابع شهرستان شاهرود در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای است که با هیچ یک از معیارها و معادلات قابل مقایسه نیست.

وی افزود: این حقیقتی است که همه منصفان جهان به آن اعتقاد داشته و وقوع انقلاب اسلامی ایران را معجزه‌ای می دانند که در عصر جدید و در دورانی که مردم دنیا از معنویات دور هستند با شعار دین به وقوع پیوست.

حجت الاسلام معصومی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، علمای دینی، همراهی مردم و براساس مکتب چیزی جز اراده خداوند معتال نبود.

امام جمعه بسطام افزود: در این راستا باید نقش تأثیرگذار روحانیت را در رخدادهای مهم تاریخ برای جوانان به درستی بیان کنیم.

حجت الاسلام معصومی تصریح کرد: در این 30 سالی که از پیروزی انقلاب گذشته است با وجود همه فشارهایی که توسط منافقان و دشمنان از جمله جنگ، تحریم، جنگ روانی و کودتای مخملی اتفاق افتاد ملت ایران با سرعت و شتاب در حال حرکت به ‌قله‌های بلند سرافرازی و پیشرفت هستند./960/پ202/ص

ارسال نظرات