۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۷۴۹۹۱
آیت الله نمازی:

22 بهمن، روز پاسخ قاطع ملت به یاوه گویی های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نمازی روز 22 بهمن ماه را روز پاسخ قاطع ملت به یاوه گویی های دشمنان دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه یک تکلیف و مانور سیاسی علیه دشمنان اسلام و انقلاب است و در این روز بزرگ باید همه افراد در جامعه به صحنه بیایند و وفاداری خود را به انقلاب و آرمان های والای آن نشان دهند.
1/ آيت الله نمازي
 آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک ایام دهه فجر بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد و گفت: ملت ایران مردمی با تجربه هستند و با تجربه بالای خود باعث عصبانیت دشمن می شوند.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری ملت ایران بیان داشت: ملت انقلابی ایران از لحاظ شعور سیاسی و زمان شناسی و موقعیت شناسی بسیار آگاه و بیدار هستند.

این استاد حوزه علمیه قم دشمن شناسی را از دیگر ویژگی های مردم ایران دانست و بیان داشت: دشمنان ما به هیچ اصلی از اصول انسانی و بشری پایبند نیستند و هرکجا منافع آنها اقتضا کند اقدامات خود را انجام می دهند و نمونه بارز این موضوعات را ما در کشورهای مختلف مشاهده می کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ایران در هرکجا لازم بوده با تمام قدرت به صحنه آمده و از ارزش ها و مبانی انقلاب و آرمان ها دفاع کرده اند تاکید کرد: 22 بهمن ماه امسال از ویژگی های بسیار مهمی برخوردار است و همه باید به این مهم توجه کنند.

وی حوادث بعد از انتخابات، توطئه و نقشه چینی غرب علیه ملت را از جمله عوامل حساسیت بیشتر 22 بهمن امسال ذکر کرد و بیان داشت: با توجه به این شرایط و تبلیغات سیاسی دشمنان علیه انقلاب و جنگ نرم آنان علیه مبانی انقلاب اسلامی، ضروری است که ملت با قدرت وشجاعت در صحنه حاضر شوند و سیلی سختی به دشمنان بزنند.

آیت الله نمازی روز 22 بهمن ماه را روز پاسخ قاطع ملت به یاوه گویی های دشمنان دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه یک تکلیف و مانور سیاسی علیه دشمنان اسلام و انقلاب است و در این روز بزرگ باید همه افراد در جامعه به صحنه بیایند و وفاداری خود را به انقلاب و آرمان های والای آن نشان دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ایران هوشیار بوده و همه مسائل را به درستی درک می کنند تاکید کرد: دشمنان برای این روز برنامه ریزی کرده اند و قصد دارند هواداران خود را با علائم و نشان های مشخص درصحنه حاضر کنند و با استفاده از جنجال سازی شبکه های غربی وابسته به صهیونیست ها دست به جنجال سازی علیه انقلاب اسلامی بزنند.

وی در پایان تاکید کرد: انشالله در 22 بهمن ملت ایران با هدایت های رهبری و بزرگان در صحنه حاضر خواهند شد و با حضور تمام عیار خود وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ارزش ها نشان خواهند داد و دشمنان را ناکام خواهند ساخت. /924/ت302/ج

ارسال نظرات