۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۰۳

مراسم بزرگداشت بانو طاهایی (خاموشی) در حوزه علمیه خواهران زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت حاجیه خانم طاهایی(خاموشی) با حضور نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، اساتید و طلاب در حوزه علمیه خواهران نرجس(س) زاهدان برگزار شد .
مراسم بزرگداشت حاجيه خانم طاهايي (خاموشي) در حوزه علميه خواهران زاهدان با حضور نماينده ولي فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همزمان با هفتمین روز درگذشت حاجیه خانم سیده طاهایی (خاموشی)، مؤسس و بنیانگذار مکتب نرجس مشهد، عصر روز گذشته مراسم بزرگداشتی در حوزه علمیه خواهران نرجس (س) زاهدان برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در سخنانی به بیان نگاه دین مبین اسلام به زن پرداخت و با تجلیل از شخصیت علمی و فرهنگی بانو طاهایی (خاموشی)، اظهار داشت: با توجه به تبلیغات زیادی که رژیم پهلوی و نظام های لائیک بر علیه اسلام مبنی بر اینکه اسلام به زنان محدودیت می دهد، بانوانی همچون حاجیه خانم طاهایی در عرصه علم و عمل در متن جامعه حضور یافتند و در میدان سیاست و مدیریت کلان فرهنگی اینگونه درخشیدند .

امام جمعه زاهدان، افزود: خانم طاهایی نشان داد که در عرصه تقوا و عمل بانوی با اراده ای بود که مقام معظم رهبری آن پیام گرانبها و سنگین را پس از رحلت وی صادر و کشور را عزادار کرد .

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: شاگردان این بانوی ارجمند نیز بخاطر خدمات شایان و ارزشمندی که انجام دادند، پس از درگذشتش گفتند که از دنیا رفتن وی برای ما اربعین دیگری است .

گفتنی است، این مراسم که مدیرکل تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در آن حضور داشتند، با مدیحه سرایی اهل بیت پایان یافت ./940/پ202/ص
ارسال نظرات