۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۵۳۲۴
آیت‌الله خاتمی:

حجت الاسلام والمسلمین فاکر دلداده انقلاب و ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حجت الاسلام والمسلمین فاکر، به امام راحل و رهبر معظم انقلاب ارادت ویژه ای داشت و همواره به این بزرگواران عشق می‌ورزید و تا آخر عمر پربرکت خود به این میثاق پایبند و متعهد ماند.
آيت الله سيد احمد خاتمي امام جمعه موقت تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه موقت تهران، روز جمعه در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم محمدرضا فاکر از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگاران با تجلیل از خدمات علمی و سیاسی حجت الاسلام والمسلمین مرحوم فاکر تصریح کرد: این عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نخستین فردی بود که ما را با نفاق و جریان های التقاطی آشنا کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: این عالم فقید به امام راحل و رهبر معظم انقلاب ارادت ویژه ای داشت و همواره به این بزرگواران عشق می‌ورزید و تا آخر عمر پربرکت خود نیز به این میثاق پایبند و متعهد ماند.

وی مرحوم فاکر را یکی از روحانیون با بصیرت عصر حاضر دانست و با اشاره به برخی سوابق علمی و مبارزاتی این عالم تاکید کرد: این عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری با دوراندیشی دقیق خود جریان‌های انحرافی را به خوبی ‌شناخت و در برابرآن همیشه موضع‌گیری درستی داشت. ین روحیه و توانایی مرحوم فاکر نشان از بصیرت این عالم و روحانی فرهیخته دارد.

آیت الله خاتمی  در خصوص تبین شخصیت آن مرحوم گفت: همه ما باید در زندگی به گونه‌ای عمل کنیم که دنباله روی راه بزرگان بوده و همواره پیرو راه این بزرگواران باشیم.

این استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به عضویت این مرحوم در جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مرحوم فاکر دلداده انقلاب و عاشق و شیفته ولایت فقیه بود.

گفتنی است، پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فاکر، عضو خبرگان رهبری و همچنین عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، که روزچهارشنبه به دلیل بیماری در بیمارستان ولیعصر(عج) قم درگذشته بود، پس از تشییع در شهر قم، جهت خاکسپاری به شهر مشهد انتقال داده شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات