۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۷۵۴۶۵
امام جمعه موقت رشت:

برخی خواص درحمایت از خط رهبری از مردم عقب ترند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت، با انتقاد از سکوت و موضع گیری دو پهلوی برخی خواص گفت: برخی خواص درحمایت از خط رهبری از مردم عقب ترند.
حجت الاسلام مير کاظم حسيني اشکوري، امام جمعه موقت رشت، امام جمعه موقت رشت
حجت الاسلام میر کاظم حسینی اشکوری، امام جمعه موقت رشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزا ری رسا در رشت، با اشاره به حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: این حضور حماسی نمایش وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب بود.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال، چشم فتنه را کور کردند، خاطر نشان کرد: این حضور گسترده تمامی توطئه های بزرگ و کوچک دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.

امام جمعه موقت رشت، با بیان این که حضور همراه با وحدت ملت ایران در 22 بهمن، پاسخ تمامی دخالت های دشمنان انقلاب اسلامی در کشور بود، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ملت ایران همواره در برابر توطئه های شوم آنها ایستادگی کرده و نظام و رهبری خود دفاع می کنند.

وی حضور حماسی ملت ایران در  22 بهمن را بیعت دوباره با آرمان های امام و رهبری دانست و تصریح کرد: ملت ایران با این حضور خود بار دیگر پایبندی خود به اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند.

حجت الاسلام حسینی اشکوری با اشاره به این که متأسفانه دشمنان ملت ایران هنوز شناخت درستی از این ملت ندارند، خاطر نشان کرد: مخالفان جمهوری اسلامی هنوز قدرت ایمان و پایبندی مردم را نسبت به نظام و ولایت فقیه باور ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سکوت ادامه دار برخی خواص انتقاد کرد و گفت: برخی خواص درحمایت از خط رهبری از مردم عقب ترند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نشان دادند فهم و در ک آنان از خواص مردود بیشتر است، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره در دفاع از نظام و رهبری از خواص نیز پیشگام تر هستند.

وی افزود: اگر افرادی، حتی زمانی نیز نزدیکی آنان به امام(ره) موجب می شد؛ مردم به آنها سلام و درود می فرستادند، وقتی از خط امام(ره) و رهبری دچار انحراف و لغزش شوند، ملت آنها را کنار خواهند زد.

امام جمعه موقت رشت، ادامه داد: جریان فتنه نشان داد برخی خواص که باید هادی سیاسی مردم باشند، متاسفانه در حمایت از خط رهبری از مردم عقب هستند و مردم آگاه و ولایت مدار به سبب جایگاه معنوی و سیاسی، آنان را تحمل می کنند./950/ت302/ص
ارسال نظرات