۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۶۱۲۲۴
پیام مهم انتخاباتی خبرگزاری رسا؛

توصیه به رئیس جمهور منتخب و تاکید بر وحدت جبهه انقلاب و پرهیز از اختلافات

توصیه به رئیس جمهور منتخب و تاکید بر وحدت جبهه انقلاب و پرهیز از اختلافات
روزهای پس از انتخابات، روزهای گذر از رقابت های انتخاباتی در مسیر ساخت و آبادانی کشور است؛ از این رو همه کنشگران سیاسی، نامزدها و هواداران محترم‌ ایشان، احزاب و گروه های سیاسی و رسانه ها باید قدر مردم غیور و فداکار ایران اسلامی را بدانند.

خبرگزاری رسا، پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و اعلام نتایج از همه همکاران رسانه ای خود در کل کشور و همه علما و روحانیونی که برای تبیین و تنویر مردم تلاش کردند تشکر و بیانیه ای را در همین راستا منتشر کرده است.

متن بیانیه این رسانه حوزوی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
با حمد و سپاس نعمت ها و برکات الهی به خصوص نعمت بزرگ انقلاب اسلامی که وعده های صادق بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) پی در پی در حال تحقق است و این مسیر با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با قوت روز افزون رو به سمت کمال و پیشرفت است‌.
 
ایران در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد رئیس جمهوری مکتبی و مردمی و برخاسته از حوزه های علمیه بود که توانست با عزمی جزم و اراده ای انقلابی، منشأ دستاوردهای بزرگ باشد و خداوند اجر پشتکار و خستگی ناپذیری آن مرد مجاهد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عزیز را شهادت قرار داد که مشارکت ۵۰ درصدی و مجموع سبد رای بالای ۵۰ میلیون نفر در دو دوره انتخابات با وجود هجمه سنگین تحریم و القای بن بست و یاس از سوی دشمن، ادامه همان تشییع باشکوه شهدای خدمت بود. مشارکتی که بار دیگر بعد جمهوریت و اقتدار بین المللی ایران اسلامی در برابر استکبار را به تصویر کشاند و محاسبات غلط دشمن را نقش بر آب کرد. 
 
برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو مرحله، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در دو مرحله در فاصله ای کمتر از شش ماه، بار دیگر نشان داد که سازوکار انتخابات در کشور ما منسجم، سالم و امن است و این مهم، مدعیان تقلب در سال ۸۸ را بار دیگر رسوا کرد، از سوی دیگر، حضور احزاب و شخصیت های سیاسی مختلف در این انتخابات بار دیگر نشان داد که مأیوس کردن مردم از صندوق رای اشتباهی بزرگ است و نباید با مساله "رای مردم" سلیقه ای و گزینشی رفتار کرد و همواره باید از فرایند قانونی در انتخابات صیانت کرد که برخی احزاب و شخصیت های سیاسی در این فقره در آخرین انتخابات مجلس شورای اسلامی، نمره خوبی نگرفتند و تکمیل کننده پازل دشمن در عملیات تحریم انتخابات شدند که لازم است از مسیر گذشته، درس گرفته و جبران کنند.
 
بدون شک، شکوه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم مرهون هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور با شکوه مردم صبور و بصیر است؛ نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم هم اکنون پیش روی ما است و جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب کشور است که ضمن تبریک به ایشان، توفیق خدمت گزاری به مردم را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواستاریم. روزهای پس از انتخابات، بدون شک روزهای وحدت و برادری و گذر از رقابت های انتخاباتی در مسیر ساخت و آبادانی وعزت روزافزون کشور است و از این رو همه کنشگران سیاسی، نامزدها و هواداران محترم‌ایشان، احزاب و گروه های سیاسی و رسانه ها باید قدر مردم غیور و فداکار ایران اسلامی را بدانند و مسیر روشن و نورانی خدمت که توسط شهید رییسی عزیز احیا شد را دنبال کنند.
 
 
 
از توصیه به رییس جمهور منتخب تا تاکید بر وحدت جبهه انقلاب و پرهیز از اختلافات
 
 
از رئیس جمهور منتخب نیز  انتظار می‌رود همانگونه که بارها تاکید داشتند، در مسیر پیش رو با نصب العین قرار دادن سیاست های کلان ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی، برنامه های اجرایی را با کمک کارشناسان خبره و انقلابی به پیش برده و از دعوا و مناقشه های مضر پرهیز کنند و حسب تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی از به کار‌گرفتن افرادی که ذره ای با انقلاب اسلامی زاویه دارند، پرهیز کنند‌. همچنین بر اساس پیام اخیر رهبر انقلاب، از رئیس جمهور منتخب انتظار می رود ضمن تداوم راه شهید رئیسی در نهضت خدمت بی منت، از ظرفیت های فراوان کشور بویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند.
 
خبرگزاری رسا به عنوان یک خبرگزاری حوزوی، ضمن تقدیر و تشکر از رهبر‌ انقلاب اسلامی و مراجع معظم تقلید، علمای بلاد، مبلغان، دست اندرکاران انتخابات، حافظان امنیت کشور، شورای محترم نگهبان، تمامی نامزدها و ستادهای ایشان و اصحاب رسانه، وظیفه خویش می‌داند بر استمرار راه شهید جمهور و مطالبه ارزش های انقلابی از جمله پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی، تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله و پیگیری نصایح مراجع و علمای حوزه پافشاری کند.
 
امید است که رئیس جمهور منتخب با اراده و پشتکار بتوانند در مسیر عزت آفرینی برای ایران اسلامی تلاش کرده و با استفاده از نیروهای مردمی مومن و خدوم و انقلابی، پیشرفت کشور را رقم بزنند و رشد اقتصادی پیش بینی شده در برنامه هفتم را محقق سازند و در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز به پیشران های اصلی فرهنگ دینی و بومی توجه ویژه داشته باشند.
 
خبرگزاری رسا وظیفه خود می‌داند ضمن تشکر از همه فعالان جبهه انقلاب و دلسوزان نظام اسلامی، اصل مهم دینی "وحدت" را  یادآوری کند که بر اساس آیه ۴۶ سوره انفال (وَلَا تَنَٰزَعُواْ فَتَفۡشَلُواْ وَتَذۡهَبَ رِيحُكُمۡ وَٱصۡبِرُوٓاْۚ إِنَّ ٱللَّهَ مَعَ ٱلصَّـٰبِرِينَ ) باید از افتراقات پرهیز و از دمیدن در گفتمان اختلاف پرهیز شود. 
 
عزت روز افزون نظام اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم و به روح پرفتوح امام خمینی و شهدای گرانقدر درود می‌فرستیم.
 

از توصیه به رییس جمهور منتخب تا تاکید بر وحدت جبهه انقلاب و پرهیز از اختلافات

ارسال نظرات