۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۶۲۵۴۰
استاندار لرستان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف عملکرد مطلوبی دارد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف عملکرد مطلوبی دارد
شفقت با اشاره به عملکرد مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت هاس مختلف، گفت: این نهاد نقش بسیار خوبی در سطح کشور برای یکپارچه‌سازی برنامه‌های تبلیغات اسلامی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت، شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نهادی اثرگذار در جامعه است.

استاندار لرستان افزود: امام خمینی(ره) شورا را سازمان‌دهی کردند که نقش بسیار خوبی در سطح کشور برای یکپارچه‌سازی برنامه‌های تبلیغات اسلامی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات در زمینه برگزاری مراسمات و بزرگداشت مناسبت‌های مختلف مانند دهه فجر، روز قدس، شهادت‌ها، عاشورا، اربعین و دیگر ایام فعالیت‌های خوبی داشته است، گفت: بزرگداشت این ایام بزرگداشت شعائر اسلامی است.

شفقت ادامه داد: امیدواریم این رویکرد هماهنگی در زمینه‌های دیگر استانی تقویت شود.

استاندار لرستان با اشاره به فعالیت‌های خوب شورای هماهنگی تبلیغات گفت: این مجموعه در سطح ملی توانسته یک یکپارچگی را در زمینه بزرگداشت مناسبت‌های مختلف به وجود بیاورد که اثرات خوبی در تعامل با مردم داشته.

وی یادآور شد: نمونه آن ۹ دی ماه سال ۸۸ است که شورای هماهنگی بسیار خوب نقش راهبری را ایفاء کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات