۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۶۳۴۶۳
رئیس بسیج هنرمندان کشور خبر داد؛

هدفگذاری برای برگزاری سراسری کنگره شعر محرم

هدفگذاری برای برگزاری سراسری کنگره شعر محرم
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به سابقه درخشان کنگره منطقه ای شعر محرم، گفت: تلاش خواهیم کرد دوره بعدی کنگره سال آینده به صورت سراسری و در تبریز برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، آرش زینال خیری در آیین پایانی کنگره منطقه ای شعر محرم، با اشاره به موضوع کنگره و محوریت موضوع به خاک و خون کشیده شدن کودکان غزه و نسل کشی غاصبان صهیونیست گفت: غزه نشانه ای از عاشوراست.

وی سابقه برگزاری کنگره منطقه ای شعر محرم را درخشان توصیف و ابراز امیدواری کرد: تلاش خواهیم کرد دوره بعدی کنگره سال آینده به صورت سراسری و در تبریز برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور اضافه کرد: امید است تبریز با برگزاری چنین برنامه های فاخری به همت هنرمندان این شهر به جایگاه گذشته خود در عرصه هنر شعر بازگردد.

زینال خیری گفت: فعالیت بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در زمینه برگزاری برنامه ها ستودنی است و بین سه رتبه اول کشور قرار دارد و امیدواریم شاهد درخشش آن در معرفی تبریز و جایگاه هنری آن باشیم.

گفتنی است، آیین اختتامیه ششمین کنگره منطقه ای شعر محرم ویژه استان های شمالغرب کشور با معرفی برگزیدگان در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد و بر این اساس امین منیری مراغه ای، میرتقی سیدی، وحید طلعت، ناصر دوستی و امیر رسولی به عنوان برگزیدگان این کنگره معرفی و تجلیل شدند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات