۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۶۴۷۱

آزمون ورودی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی‌‌ در شعبه اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی‌(ره) شعبه اصفهان با حضور 216 طلبه خواهر و برادر در این شهر برگزار شد.
آزمون طلاب در مجتمع امام خميني گلزار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آزمون ورودی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی‌(ره) شعبه اصفهان، صبح امروز در مدرسه غیر انتفاعی سادات برگزار شد.

حجت الاسلام کریم کشکولی، مسؤول این مؤسسه در شعبه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا‌ گفت: در آزمون امروز، متقاضیان اصفهانی شرکت در رشته های دوازده گانه کارشناسی مؤسسه امام خمینی‌(ره) اعم از شعبه اصفهان و قم، در مدت 150 دقیقه توان علمی خود را به رقابت گذاشتند.

وی با بیان این‌که در این آزمون 216 نفر شرکت کردند که از این تعداد 156 نفر برادر شصت نفر خواهر هستند، اظهار داشت: شصت خواهر شرکت کننده در این آزمون در بخش غیر حضوری و برادران نیز در بخش حضوری این مؤسسه نام نویسی کردند.

حجت‌الاسلام کشکولی افزود: در میان برادران 105 نفر متقاضی شرکت در رشته‌های حقوق، کلام، فلسفه و روان‌شناسی اصفهان بوده و 51 نفر نیز در سایر رشته‌هایی که در شعبه مرکزی این مؤسسه در قم برگزار می‌‌شد، شرکت خواهند کرد.

مسؤول مؤسسه امام خمینی‌(ره) شعبه اصفهان با بیان این که امسال دومین دوره آزمون شعبه اصفهان برگزار ‌شد، اضافه کرد: در سال گذشته 250 نفر در این آزمون شرکت ‌کردند.

وی خاطر‌نشان کرد: نتایج اولیه این آزمون در اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد شد و پس از آن مصاحبه ورودی این مؤسسه برگزار خواهد شد.‌/965/پ202/س

ارسال نظرات