۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۶۵۰۴۹

اعلام زمان انتخاب موضوع و بارگذاری تحقیقات مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه خواهران

اعلام زمان انتخاب موضوع و بارگذاری تحقیقات مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه خواهران
مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران موضوعات دروس تحقیقی طلاب نیمه‌حضوری سطح دو و غیرحضوری سطح سه نیم‌سال اول ۱۴۰۳_۱۴۰۴ را در سامانه بارگذاری کرد و طلاب نهایتا تا تاریخ ۱۴ آذرماه فرصت انتخاب موضوع تحقیق را خواهند داشت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز آموزش‌های غیر حضوری همزمان با شروع نیم‌سال تحصیلی از تاریخ ۲۴ شهریورماه، موضوعات دروس تحقیقی خود را در سامانه بارگذاری کرد تا طلاب نیمه‌حضوری سطح دو و غیرحضوری سطح سه نیم‌سال اول ۱۴۰۳_۱۴۰۴ نهایتا تا تاریخ ۱۴ آذرماه به آدرس صفحه خانگی، ماژول درس من، عنوان درس، ارائه تحقیق مراجعه و موضوعات تحقیقات خود را مشخص کنند.

با توجه به محدود بودن زمان انتخاب و همچنین ظرفیت موضوعات، طلاب باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب موضوع تحقیق اقدام لازم را انجام دهند، همچنین امکان ویرایش موضوع منتخب، فقط در محدوده انتخاب موضوعات امکانپذیر است.

مهلت ارسال تحقیقات بدون محاسبه تاخیر از ۱۴۰۳/۰۹/۱۵ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۲۸ در نظر گرفته شده، ضمنا متذکر می گردد، سامانه جهت ارسال تحقیقات با محاسبه تاخیر (کسر نمره) از تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۲۹ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ فعال بوده و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود، طلاب گرامی ضمن مدیریت وقت خود از موکول نمودن ارسال تحقیقات به روزهای پایانی خودداری نمایند. 

موضوع برخی از دروس با عنوانی مشترک قرار داده شده است، برخی دروس نیز موضوعی اختیاری دارند تا در صورت تمایل هر طلبه موضوع پایان نامه خود را در آن درس مبنای کار خود قرار دهد، برای این دروس لازم است جهت فراهم شدن امکان بارگذاری فایل تحقیق؛ هر طلبه قبل از تاریخ  ۱۴۰۳/۰۹/۱۴، از قسمت ارائه تحقیق گزینه "انتخاب" را کلیک نماید تا سامانه به مرحله بعد یعنی "بارگذاری فایل" تحقیق منتقل شود؛ در صورتی که این فرآیند انجام نگیرد، در محدوده بارگذاری تحقیقات، سامانه به طلبه اجازه بارگذاری فایل تحقیق را نخواهد داد.

طلابی که کمتر از نصف بارم تحقیق را کسب کرده باشند، در محدوده ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ تا تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ می توانند درخواست تجدید نظر خود را به آدرس صفحه خانگی، ذیل ماژول دروس من، ماژول اعتراض ثبت نمایند.

به هیچ گونه اعتراضی مبنی بر عدم انتخاب موضوع یا عدم ارسال تحقیق در زمانبندی های اعلام شده، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

شیوه نامه اختصاصی تحقیق هر درس و راهنمای پژوهشی هر گرایش به طور خاص به همراه تقویم نیمسال، ذیل هر درس پژوهشی بارگذاری شده است، طلاب با دقت در توضیحاتی که در راهنمای درس درج شده و همچنین فایل های ذیل درس؛ متوجه نوع فعالیت پژوهشی دروس اعم از تحقیق، تکلیف ایستگاهی، کارعملی و کلاس کارگاهی خواهند شد.

یک نمره از ارزشیابی نهایی دروس کارگاهی، به حضور در ۷۰ درصد از ساعات کارگاه اختصاص یافته است، محاسبه حضور و غیاب ها به صورت خودکار انجام می شود، حضور در کلاس صرفا از طریق سامانه مجازی و صفحه خانگی امکان پذیر است و در صورت ورود از طریق لینک کلاس و راه های دیگر امکان محاسبه ساعت حضور و غیاب مختل و اعتراض به ثبت نشدن نمره در این موارد قابل پیگیری نخواهد بود.

پل ارتباطی طلاب با امور تحقیقات درسی فقط از طریق کوثر نت به آدرس امکانپذیر است. همچنین شماره تلفن ۰۲۵۳۱۲۸۵۲۸۴ در روز های زوج و در ساعت ۱۱-۱۲ پاسخگوی تماس هاس طلاب خواهد بود. 

ارسال نظرات