۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۶۶۰۶۰
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

ترور شهید نصرالله؛ نتیجه شکست‌های همه جانبه اسرائیل/ مسیر حزب‌الله با قدرت ادامه خواهد یافت

ترور شهید نصرالله؛ نتیجه شکست‌های همه جانبه اسرائیل/ مسیر حزب‌الله با قدرت ادامه خواهد یافت
تولیت حرم شاهچراغ(ع) گفت: ضربه ها و لطمه های مهلکی که اسرائیلی ها متحمل شده اند به کلی عقل را از آن ها گرفته است و می خواهند کل منطقه را درگیر یک جنگ کنند تا خودشان را نجات دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، ضمن محکومیت اقدامات تروریستی اسرائیل جنایتکار در شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان گفت: یک سال گذشته جبهه مقاومت بلایی را بر سر رژیم صهیونیستی آورد که هرگونه تعقل و تدبیر و دور اندیشی را از سردمداران فاسد و گرگ صفت اسرائیل گرفته است.

وی ادامه داد: اسرائیل در یک وضعیت بحرانی شدید به سر می برد و از همه اطراف تحت فشار جبهه مقاومت قرار دارد و یک سال پی در پی با تلفات گسترده و خسارات بزرگی که داشته هنوز موفق نشده که از عهده حماس و جهاد اسلامی برآید و این ضربه مهلک حیثیتی، سیاسی و اقتصادی برای رژیم پلید و جعلی اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری اظهار داشت: این اقدامات صهیونیست ها فقط دست و پا زدن است وگرنه همه مردم دنیا می دانند که این نوع اقدامات در جهان امروز به شدت محکوم است و همه آزادی خواهان از هر دین و مذهبی که باشند این کار را محکوم می کنند.

وی افزود: ضربه ها و لطمه های مهلکی که اسرائیلی ها متحمل شده اند به کلی عقل را از آن ها گرفته است و می خواهند کل منطقه را درگیر یک جنگ کنند تا خودشان را نجات دهند.

رئیس انجمن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اسرائیلی ها می خواهند به یک شکلی خود را از این مهلکه ای که با دیوانگی و بی تدبیری برای خود ایجاد کرده اند نجات دهند به همین خاطر می خواهند منطقه را درگیر کنند و یک پیروزی صوری برای خود رقم بزنند.

وی اضافه کرد: برای کسانی که در فضای انقلاب اسلامی زیسته اند می دانند که شهادت یک فرمانده، مقاومت را از بین نمی برد و هر وقت شهیدی تقدیم اسلام کرده ایم افراد بعدی با قدرت بیشتر و با عظمت بیشتر وارد صحنه شده اند.

تولیت حرم شاهچراغ یادآور شد: یک زمانی اسرائیل سید عباس موسوی رهبر حزب الله لبنان را به شهادت رساند اما سید حسن نصرالله جانشین او شد که به شدت جبهه مقاومت را تقویت نمود و با اقدامات خود اسرائیل را در سال های گذشته تحقیر کرد.

وی اذعان کردد: بدون تردید پس از شهادت این رهبر بزرگ مقاومت هم حزب الله لبنان راسخ تر و هم جبهه مقاومت اسلامی مصمم تر با اسرائیل جنایتکار مبارزه خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری تاکید کرد: دشمن صهیونیستی بداند که امت ما با شهادت آشنا هستند و شهید شدن در راه اسلام برای ما عزت و افتخار است و بدون تردید این راه محکم ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد: شهادت رهبر بزرگ مقاومت و پرچم دار عزت و عظمت جهان اسلام حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را به پیشگاه امام عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و رزمندگان و مجاهدان راه حق به ویژه مقاومت اسلامی در حزب الله لبنان را تسلیت عرض می کنیم.

ارسال نظرات