۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۶۷۲۱
فردا در مشهد؛

گردهمایی علمای شیعه و سنی استان‌های خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از برگزاری گردهمایی علمای شیعه و سنی استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با سخنرانی مشاور رئیس جمهور در امور اهل سنت خبر داد.
همايش علماي شيعه واهل سنت خراسان/آرشيوي
حجت الاسلام سید جعفر حسینی یگانه مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت پیامبر(ص) و همچنین امام صادق(ع) گفت: همزمان با هفته وحدت، گردهمایی علمای شیعه و سنی استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی از سخنرانی مولوی اسحاق مدنی مشاور رئیس جمهور در امور اهل سنت در این گردهمایی خبر داد و افزود: این گردهمایی روز دوشنبه دهم اسفند ماه، به مدت یک روز در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد مقدس و با حضور بیش از ششصد نفر از علمای اهل سنت و شیعه استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: در این گردهمایی همچنین حجت الاسلام عباسعلی اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت و حجت الاسلام فرجام مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان به ایراد سخن می پردازند.

حجت الاسلام حسینی یگانه بیان داشت: در این گردهمایی برنامه های گسترده ای همچون تواشیح، سرود و برنامه های فرهنگی متناسب با هفته وحدت نیز برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی طلاب حوزه های علمیه خراسان خبر داد و گفت: این مراسم فردا دوشنبه ساعت هشت صبح، با سخنرانی حجت الاسلام اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل البیت در حسینیه خیاط های مشهد مقدس برگزار می شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات