۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۷۶۷۵۲
مدیر مدرسه علمیه نرجس مشهد:

باید رفتار و زندگی پرتلاش بزرگان دین را برای جوانان به تصویر کشید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد گفت: ساخت مستند عرشیان، به نوعی خدمت به مکتب تشیع است چرا که یاد استاد طاهایی را زنده می کند و هدف استاد نیز احیا و خدمت به این مکتب بود.
بانو فاطمه خاموشي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، منور شایسته خوی، مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد، شب گذشته در نشست خبری که به مناسبت تولید مستند تلویزیونی عرشیان در منزل مرحوم بانو طاهایی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از تولید این برنامه اظهار داشت: ساخت این مستند، به نوعی خدمت به مکتب تشیع است چرا که یاد استاد طاهایی را زنده می کند و هدف استاد نیز احیا و خدمت به این مکتب بود.

وی خطاب به دست اندرکاران مستند عرشیان گفت: زحمات شبانه روزی شما قابل تقدیر است و امیدوارم استمرار داشته باشد تا اثرات ماندگاری به جای بگذارد.

شایسته خوی تصریح کرد: ما همیشه در مصاحبه ها و برنامه های مختلف، نتایج و ویژگی های شخصیتی یک فرد را بازتاب می دهیم در حالی که مسیر رسیدن به این نتایج و خصایص و .. مهم تر است و به مخاطب خط و روش می دهد.

مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد با بین اینکه استاد طاهایی به ظرایف و لطافت های رفتاری بسیار توجه داشتند ابراز داشت: از شاخصه های مهم در سیره ایشان، این است که مدیریت ایشان به گونه ای بود که همیشه در دسترس بودند و در اتقاشان به روی همه باز بود و امروز نیز مدیران تربیت شده ایشان با همان خصوصیات و ویژگی های استاد در اقصی نقاط کشور و جهان مشغول مدیریت مراکز حوزوی هستند.

وی تأکید کرد: جوان امروز الگوی در دسترس ندارد باید رفتارهایی که جوان امروز هیچ گاه از این بزرگان ندیده را به تصویر کشید./930/ پ202/ص


ارسال نظرات