۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۷۲۵۳
آیت الله علوی گرگانی:

در حفظ نظام نباید کوتاهی شود/ خبرنگاران در نقل و انعکاس اخبار امانت دار باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی انقلاب اسلامی را امانت الهی دانست و تاکید کرد: همه باید در حفظ این امانت کوشا باشیم و کاری نکنیم که ضربه ای به این امانت الهی وارد شود.
1/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران را امانتی الهی دانست و تاکید کرد: همه ما باید مراقب و پاسدار این امانت الهی باشیم و کاری نکنیم که به این امانت و شریعت الهی ضربه ای وارد شود.

وی با اشاره به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر به این نظام و شریعت ضربه ای وارد شود همه ما مسئول خواهیم بود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران و رسانه ها اظهار داشت: خبرنگاران نیز باید امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند و عین مطالب و اخباری که نقل می شود را منتقل و منعکس نمایند.

آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری دوره های بصیرت و ضرورت بالا بردن بصیرت در جامعه خاطر نشان کرد: دوره های بصیرتی که در شهر قم برگزار می شود بسیار سودمند و مفید است و افراد شرکت کننده در این دوره ها باید با استفاده از این موقعیت بصیرت خود را ارتقا دهند.

وی جوانان را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: پرهیزکاری و تقوای الهی انسان که در آیات و روایات به آن تاکید فراوانی شده است جامعه را از ناپاکی ها باز می دارد.

این استاد حوزه علمیه قم تقوای الهی در انجام واجبات و ترک محرمات دانست و تاکید کرد: اگر کسی واجبات خود را انجام دهد و محرمات الهی را ترک کند سعادت دنیا و آخرت را به دست آورده است.

آیت الله علوی گرگانی صداقت را از دیگر ویژگی های یک جوان متعهد و مسلمان دانست و خطاب به جوانان حاضر در جلسه افزود: همیشه سعی کنید در هر پست و مقامی هستید زبان خود را به صداقت و راستگویی عادت دهید. /924/پ202/ج



ارسال نظرات