۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۹۶۴۶
شیخ نعیم قاسم:

سلطه آمریکایی ـ اسراییلی بر منطقه را ناکام خواهیم ساخت

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: با وحدت و همدلی ملی و منطقه ای خواهیم توانست سلطه آمریکایی - اسرائیلی بر منطقه راناکام گذاریم.
شيخ نعيم قاسم


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با علی عبدالکریم علی، سفیر سوریه در بیروت به بررسی و گفت و گو درباره آخرین تحولات در صحنه داخلی، منطقه ای و بین المللی پرداختند.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اهمیت روابط سوریه ـ لبنان، گفت: روابط دوستانه ما با سوریه نه محدود به برخی از گروه های لبنانی است و نه از سر احتیاط، بلکه روابطی است که مورد تاکید پیمان طایف بوده و به دلیل هم جواری و دشمن مشترک، رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است.

وی با قدردانی از پشتیبانی سوریه از مقاومت، ارتش و ملت لبنان بر ضرورت تشریک مساعی و همبستگی در رویارویی با تهدیدهای همه جانبه دشمن صهیونیستی تاکید کرد و افزود: تا زمانی که در راستای منافع مشترک خود همکاری می کنیم، توان پاسداری از استقلال و آزادسازی سرزمین خود را خواهیم داشت.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان وحدت و تعاون را عامل توانمندی ملت های منطقه در ناکام ساختن پروژه آمریکایی ـ اسراییلی که در پس سلطه یابی بر منطقه است دانست و تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که ما به یاری ارتش، مقاومت و ملت خود توان پاسداری از میهن و آزادسازی سرزمین خود را داریم./981/الف

ارسال نظرات