۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۹۹۰۰
آیت الله نظری:

مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین منجی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری با اشاره به رهبری تعالی بخش حضرت آیت الله خامنه ای در 21 سال گذشته تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شرایط کنونی بزرگ‌ترین منجی انقلاب اسلامی و امت بپا خاسته در برابر انحراف‌ها به شمار می‌روند.
آيت الله نظري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله عبدالله نظری مازندرانی، استاد‌ حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار با پایوران دوره ‌چهارم تربیت و تعالی سپاه کربلا مازندران با تأکید بر خود‌سازی و رعایت تقوای الهی‌ گفت: خداجویی مهم‌ترین راهبرد دستیابی به تعالی است.

وی افزود: ایمان الهی و معنویت مقبول آدمی را به قلل رفیع سعادت و تعالی سوق می دهد و از رذایل و انحراف‌های دنیوی باز می دارد.

آیت الله نظری همچنین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی و مبارزات بی امان مردم مازندران به ویژه شهرستان ساری در دوران ستم‌شاهی خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین پدیده تعالی بخش، رهایی بخش و سازنده معاصر توانست معلمی بزرگ برای ستم‌دیدگان جهان جهت رهایی از سلطه مستکبران و قداره بندان جهان باشد.

این استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با تأکید بر ولایت‌مداری امت بپا خاسته ی ایران اسلامی در سی سال گذشته اظهار داشت: ولایت پذیری و پشتیبانی از ولایت فقیه برترین آغاز برای حرکت به سوی تعالی و سعادتمندی است.

آیت الله نظری در ادامه به جریان فتنه پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروز و در هر زمان دیگری عبور از جریان فتنه در سایه اطاعت از ولایت فقیه و ولی فقیه زمان امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به رهبری تعالی بخش و رهایی بخش حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در 21 سال گذشته تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شرایط کنونی بزرگ‌ترین منجی انقلاب اسلامی و امت بپا خاسته در برابر آفت‌ها و انحراف‌ها به شمار می روند که امت جهان اسلام به ویژه ایران اسلامی باید پیوسته قدردان و گوش به فرمان ایشان باشند./950/پ202/س
ارسال نظرات