۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۸۰۲۵۰
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

فرامین رهبرمعظم انقلاب در رابطه با رسالت فرهنگی رسانه ملی فصل الخطاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی گفت: فرامین رهبرمعظم انقلاب در رابطه با تعیین وظایف و رسالت فرهنگی رسانه ملی فصل الخطاب و هدایتگرانه ترین دستور فرهنگی برای مقابله با تهاجم بی امان دشمن در حوزه فرهنگ است.
حجت الاسلام سيد کاظم موسوي
حجت الاسلام سید کاظم موسوی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: برهمه واجب است فرامین دین را از بزرگان دین بیاموزند و در عصر حاضر وظیفه ما این است که برای یافتن راه از مقام عظمای ولایت به عنوان مجتهد عادل و جامع الشرایط پیروی کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: توصیه رهبر معظم انقلاب به مسئولین و مجریان فرهنگی رسانه، مکنونات دل بسیاری از افراد جامعه اسلامی بود که درد دین دارند و از توجه بیشتر مسئولین رسانه ملی به این دانشگاه بزرگ استقبال میکنند.

عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فرامین رهبرمعظم انقلاب در رابطه با تعیین وظایف و رسالت فرهنگی رسانه ملی فصل الخطاب و هدایتگرانه ترین دستور فرهنگی برای مقابله با تهاجم بی امان دشمن در حوزه فرهنگ است.

وی خاطرنشان کرد: البته جا دارد از تلاش و زحمات موثر این رسانه در حوزه های مختلف تقدیر و تشکر کنیم ولی همانگونه که رهبر معظم فرمودند رسانه ملی وظیفه دارد هرچه زودتر خود را برای اقدامات قوی تر و موثرتر آماده کند و همانگونه که انتظار می رود تبدیل به دانشگاهی با حضور 75میلیون دانشجو بشود.

نماینده منتخب مردم اردبیل،نیر و نمین تصریح کرد: رشد فرهنگی جامعه امروز و فردای ما در تلاش و اقدام موثر رسانه ملی در تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی است از این رو صدا و سیمای جمهوری اسلامی موظف است هرچه زودتر نقایص موجود را مرتفع کند و فرصت های فرهنگی را برای ساختن فرهنگ جامع از دست ندهد./ 955/ت302/ج

ارسال نظرات