۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۸۰۳۵۴
حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری خبر داد:

12 میلیون جوان در کشور در آستانه ازدواج هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه هم اکنون 12 میلیون نفر جوان در آستانه ازدواج در کشور داریم گفت: درصورتی که سالانه یک میلیون و 300 هزار ازدواج در کشور انجام شود به شرایط ایده آل می رسیم.
حجت الاسلام محمدجواد حاج علي اكبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ،عصر روز گذشته در نخستین جلسه مجمع خیران و فعالان ازدواج جوانان استان سمنان، خانواده را مرکز اصلی شکل گیری اجتماع و ازدواج را نقطه شکل گیری کانون خانواده بیان کرد و گفت: برنامه پنجم توسعه بر مبنای خانواده طراحی شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، فراهم کردن مقدمات ازدواج آگاهانه، به موقع و آسان را وظیفه شرعی همه مسؤولان و خیران دانست و افزود: باتوجه به اینکه کشور ما یکی از کشورهای جوان دنیا است مهیا کردن شرایط ازدواج دردستور کار دولتمردان قرار دارد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه هم اکنون 12میلیون نفر جوان در آستانه ازدواج در کشور داریم گفت: درصورتی که سالانه یک میلیون و 300 هزار ازدواج در کشور انجام شود به شرایط ایده آل می رسیم.

عباس رهی، استاندار سمنان نیز در این جلسه، ساخت مسکن مهر، ایجاد 15هزار شغل پایدار وبرنامه ریزی برای تقویت اعتقادات دینی ومذهبی جوانان را از جمله اقدامات مسئولان استان در ترغیب جوانان برای ازدواج به موقع عنوان کرد.

گفتنی است، مجمع خیران وفعالان ازدواج جوانان استان سمنان با هدف مشارکت دستگاه های اجرایی، خیران، بانکها و صندوقهای قرض الحسنه در امر ازدواج تشکیل شده است./960/پ202/ص
ارسال نظرات